Prijs hulp uitlaat + intercooler

Spruitstuk, uitlaat, veren, schroefsets, verlichting, bumpers, spoilers etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
Truike
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2018, 17:02

Prijs hulp uitlaat + intercooler

27 dec 2018, 11:26

hoi iedereen,

ik begin eindelijk mijn wagentje wat te kennen... en.... het rijdt heerlijk.
Nu ben ik gisteren bij de vorige eigenaar mijn originele uitlaat + intercooler gaan ophalen.


Dit uitlaat is natuurlijk geen handig ding om ergens te bewaren.
Zou ook niet weten waarom ik hem zou houden, want het geluidje die ik nu heb.... voor minder zou ik nooit meer willen gaan... misschien wel nog iets meer knallen... maar dat is toekomst.

Mijn vraag concreet, geen idee welke prijs ik kan vragen voor een amper gebruikte originele uitlaat + intercooler van een mini roadster S cabrio uit 2012.


Kunnen jullie mij helpen met de juiste richtprijs?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Prijs hulp uitlaat + intercooler

27 dec 2018, 17:11

Truike,


een nieuwe uitlaat voor de 2de generatie Roadster van flexibele deel tot en met achterdemper en 2 sierstukken is ongeveer 1035€ en dan heb ik de klemmen nog niet meegenomen. De lucht-inlaat koeler zit rond de 300€ nieuw.

Als die er dan nog als nieuw uitziet dan zou je best de helft kunnen vragen maar dan moet je een beetje hopen dat iemand op zoek is naar een originele uitlaat voor de 2de generatie MINI "S". De meesten zullen als de eerste uitlaat versleten is upgraden naar een andere niet zijnde OEM uitlaat. Potentiële kopers zouden kunnen zijn Cooper rijders die hun MINI willen upgraden naar een S bumper/uitlaatsysteem.

Andere mogelijkheid is om de originele uitlaat/intercooler te bewaren en bij verkoop van de Roadster de originele terug te plaatsen en dan de performance uitlaat/intercooler los te verkopen of mee te nemen naar een andere 2de generatie MINI.
Als je hem bewaard dan zou ik hem als die er nog als nieuw uitziet en je de mogelijkheid warm en droog weg leggen.

Uitlaat 500€, intercooler 150€.

Succes met de verkoop

gr. Milco
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Prijs hulp uitlaat + intercooler

27 dec 2018, 17:41

Milco een cooper s uitlaat voor €500 ?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Prijs hulp uitlaat + intercooler

27 dec 2018, 17:50

Even vanuit gaande wat hij zegt dat die uitlaat er maar even onder gezeten heeft en er als nieuw uitziet. Van voor tot achter, dus van voor flexibel deel t/m achterdemper en sier eindstukken ben je nieuw dik 1000€ kwijt.

Vindt je het te duur of te goedkoop dan Daiel? Te duur denk ik, heb even gekeken op MINIspeed.eu en een Milltek RVS Cat Back Uitlaatsysteem (Cooper S) (2e Gen) heb je al voor €768,00

Ik denk dat de meeste die wat meer herrie uit hun uitlaat willen niet naar een OEM S systeem uitlaat omkijken en eerder voor bijvoorbeeld zo'n Milltek systeem gaan dus dan is 500€ wel veel, dan is 250-300 € een betere prijs.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Prijs hulp uitlaat + intercooler

27 dec 2018, 17:55

Ik vind het heel duur dan
Het blijft tweedehands hoelang het er ook onder gezeten heeft.
Ik denk dat je met de helft je handen dicht mag knijpen.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Prijs hulp uitlaat + intercooler

27 dec 2018, 18:02

Ik had net mijn bericht aangepast en toen kwam je antwoord voorbij, klopt, veel te duur. Ik zie net dat bv Milltek niet zo duur is, dacht dat die uitlaten dik over de 1000euro waren maar valt inderdaad mee. Als ie dan 250€ kan krijgen mag ie inderdaad blij zijn. Misschien een goede foto bij voegen hoe die er uit ziet.

Terug naar “Te koop aangeboden: Exterieur”