NM Engineering Powerbox Cooper S F55/56/57

Spruitstuk, uitlaat, veren, schroefsets, verlichting, bumpers, spoilers etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
ThAZiP
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 jan 2013, 12:06

NM Engineering Powerbox Cooper S F55/56/57

22 apr 2020, 10:45

MINICLUBPRIJS € 250,-

Wegens upgrade mag deze NM Engineering powermodule voor de Mini Cooper S F56 serie (motor B48 / 192PK versie) van eigenaar wisselen. Wanneer je ontraceerbaar je standaard Cooper S wil omtoveren naar de performance (en een beetje meer) van een Cooper S JCW dan is deze powermodule van NM Engineering de beste optie.

Meer dan een jaar probleemloos gereden met deze module. Dit maakt echt een enorm verschil in performance van je Cooper S, zonder dat dit voor de dealer zichtbaar is. (Garantie enzo).

Plug & Play - eventueel kan ik hem voor je monteren. Dit is tien minuten werk en derhalve ook prima te doen als je de module wil demonteren als je naar de dealer of de garage moet. Google op NM Engineering power module F56 voor lovende reviews. Op diverse fora (bijv. northamericanmotoring en minif56.com) zijn talloze reviews te lezen.

De module is in te stellen op twee settings; low en high. Op low wordt de module ingesteld voor benzine met een octaangetal van 91. Bij de High setting wordt de module ingesteld voor benzine met een octaangetal van 100 of hoger. Zelf rijd ik altijd op Esso 98 in de setting High. Totaal probleemloos en echt heerlijk snel.

De cijfers:
Low setting: +23pk / +23Nm koppel ( = 215pk / 303Nm)
High setting: +44pk / +46Nm koppel ( =236pk / 326Nm)

Afbeelding

Afbeelding

Kan worden opgehaald, getest en gemonteerd. Ook kan ik hem tegen standaard PostNL tarief naar je verzenden.

Deze module komt origineel uit Amerika en kost nieuw $380,- exclusief shipping.

Terug naar “Te koop aangeboden: Exterieur”