2nd Gen Mistlampen

Spruitstuk, uitlaat, veren, schroefsets, verlichting, bumpers, spoilers etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

2nd Gen Mistlampen

08 sep 2020, 17:54

-------------------Garage opruiming--------------------------

ZGAN Mistlampen voor de 2e generatie MINI (behalve Paceman en Countryman)
Zijn vrijwel direct na aanschaf van de MINI vervangen voor DRL lampen, deze mistlampen zijn dus vrijwel nieuw.

Bekend probleem van MINI is het vocht in de mistlampen. Met dit setje ziet je MINI er weer fris uit!

Past op de R55/R56/R57/R58/R59, zowel pre-LCI als LCI.

Vraagprijs €80,-

727 728
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Babbeleer
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2017, 19:58

Re: 2nd Gen Mistlampen

20 jan 2022, 10:14

Hallo,

Ik heb een R57 gekocht. Welke kleur hebben de mistlampen, Witachtig omdat je xenonverlichting had of geel. Ik zoek de versie wat bij de xenonverlichting hoort. Aangezien ik xenon verlichting ga plaatsen. Met vriendelijke groet Armand Keizer
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

2nd Gen Mistlampen

20 jan 2022, 11:01

Pfoe, ik heb ze in 2016 vervangen. Weet niet meer of de originele mistlampen matchen bij xenon of niet.
Je zou op zoek kunnen gaan naar Daylight running lights (DRL), die matchen zeker! Zie fotootje hieronder. Maar die zijn wel zeldzaam tegenwoordig geloof ik.

Afbeelding


De mistlampen zijn volgens mij ook al verkocht (bericht uit 2020 ;) ). Ik denk dat ze niet meer in de garage liggen.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: 2nd Gen Mistlampen

21 jan 2022, 22:25

Babbeleer schreef:
20 jan 2022, 10:14
Hallo,

Ik heb een R57 gekocht. Welke kleur hebben de mistlampen, Witachtig omdat je xenonverlichting had of geel. Ik zoek de versie wat bij de xenonverlichting hoort. Aangezien ik xenon verlichting ga plaatsen. Met vriendelijke groet Armand Keizer
Armand, dit zijn gewoon de originele MINI mistlampen en standaard zat daar een gloeilamp in wat een geel/wit licht afgeeft. Je xenon is veel witter maar als je dat wil matchen moet je het gloeilampje wisselen voor een led variant die kwa helderheid past bij de Xenon.
Het zit hem dus niet in het lichtarmatuur maar puur welk lampje je erin plaatst. Het is even belangrijk als je led plaatst dat deze bestemd is voor canbus anders kun je een foutmelding krijgen in je computer dat je lampje stuk is terwijl dat niet het geval is.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: 2nd Gen Mistlampen

24 jan 2022, 20:13

Ik ergerde me ook ontzettend aan de kleur vaan mijn DRV en mistlampen. Gewoon te geel i.c.m. mijn Xenon. Dus even spitten en op het volgende uitgekomen:

Als mistlicht : GP Thunder 7500 K --> https://www.xenonlamp.nl/gp-thunder-v2-7500k-h8-55w
En als DRV: LED 6000K Wit--> https://www.xenonlamp.nl/x-line-canbus- ... num-series

Voor mijn "Rallylampen" heb ik ook meteen de GP Thunders 7500 K er in gezet. 8)

Moet je alleen even in je boeken kijken welke H formaat lamp je moet bestellen voor de Mistlamp. Weet ik even niet uit mijn hoofd. Ik kan je garanderen dat het je gaat bevallen. En bij twijfel even navragen bij Xenonlamp. Succes :icon_top:

Groeten, P@

Terug naar “Te koop aangeboden: Exterieur”