Mini one 2011 met motor probleem te ruil

Je (particuliere) MINI te koop aanbieden doe je hier (uitsluitend actieve forumleden)
gerspee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Nederland

Mini one 2011 met motor probleem te ruil

20 mei 2025, 21:24

Ben er mee week mee bezig geweest en nieuwe koelplug in geplaatst en nieuwe ketting en spanner en krukasbout en tandwiel bouten geplaatst en zou de sludge er verder uit gaan halen maar lekt nu weer ergens anders dus denk aan of een scheur in de cilinderkop of toch de (niet) bekeken koppakking . Ben er eigenlijk beetje klaar mee nu na zoveel werk op straat op pensioenleeftijd en spierpijn inmiddels :?

Dus Mini One Minimalist van 2011 met 300.000 en gevuld onderhoudsboek dus altijd onderhouden voor mijn tijd zo te zien . Bumper mist de spoiler en zijstukken en erg net interieur . Verder redelijke banden en apk tot september dacht ik . Start nog wel maar zit alweer sludge in dus niet verstandig . Wel met airco en 6 bak en navigatie origineel op toerenteller en alles wat ik vergeten ben :wink:

Dus voor wie jonger wil gaan rijden als blinde ruil aangeboden tegen een oudere Mini met apk en goedlopend en rijdend natuurlijk die er ook nog leuk uitziet . Had de mini gevonden voor mijn vrouw en nu wil ze er echt 1 dus moet wat toch ? :roll:
Mini 2011 (9).JPG
Mini 2011 (7).jpg
Mini 2011 (1).jpg
Foto's lukt niet verder dus vraag er om wat meer als je wilt .
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Mini one 2011 met motor probleem te ruil

21 mei 2025, 19:24

Gerspee, voor wat betreft de foto's klopt dat je max 3 (bijlagen)bper topic mag plaatsen. Je kunt onder je bericht reageren en daar weer 3 nieuwe foto's toevoegen. Andere optie is in galerij een eigen persoonlijk album aanmaken en foto's uploaden. Hierna de links van de foto's in een topic plakken en dan kun je er heel veel toevoegen omdat je dan in principe linkt van die topic naar je galerij.

Jammer dat het niet gelukt is met de motor, dan heeft ie toch ergens grotere schade. Is een ruilmotor geen optie voor je? Je zou MINIparts24, Ronald Weel kunnen benaderen of zij nog zo'n motor hebben liggen en wat de kosten zijn inclusief inbouw.

Succes en hopen dat je een oplossing kan vinden zodat je vrouw van de MINI kan gaan genieten.

Gr. Milco
gerspee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Nederland

Re: Mini one 2011 met motor probleem te ruil

22 mei 2025, 10:23

Vind het ook erg zonde maar kost me nu al zoveel aan onderdelen en de auto zelf dat ook door mijn energie en conditie probleem ik er denk ik mee stop . Heb nu geen geld om een andere motor te kopen en (laten) plaatsen en denk dat ik de handdoek in de ring moet gooien deze keer . Dus zoek ik of een ruil met een oudere mini gewoon rijdend en apk (mogen best wel haalbare klusjes aan zitten) of ik moet hem zo verkopen aan een liefhebber en dan is het nog steeds een auto van 2011 met compleet boek erbij en naargelang het bod evt incl het gekochte gereedschap . Dus niets te ruil mag ook en wie mij een redelijk bod wil doen is ook welkom . Geld kosten zal het altijd op deze manier maar het is wat het is deze keer .

Terug naar “Te koop aangeboden: MINI particulier”