2008 Mini JCW Rothmans

Net te laat voor dat koopje wat je zo graag wilde hebben of gevonden wat je zocht.
Barracuda_82
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Oss
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 jan 2015, 07:25

2008 Mini JCW Rothmans

14 apr 2018, 15:49

Afbeelding

Een jaar geleden had ik mijn fijne Mini JCW ook al even te koop staan, maar toen al snel besloten om hem toch maar te houden… elke keer als ik instapte kreeg ik een beetje spijt. Nu ook weer, maar omdat mijn praktische Volvo 245 voor dagelijks gebruik inmiddels per ongeluk ook een project auto is geworden moet er weer een andere grote auto komen. Helaas kan ik het me niet veroorloven om drie auto’s te hebben, dus moet ik na drie jaar toch afscheid gaan nemen van mijn Mini.

Genoeg sentiment.. de feiten:
  • Een echte John Cooper Works. Geen cooper S met JCW pakket, ondanks de CPS bumpers. Mocht je hier aan twijfelen, stuur me dan een bericht, dan stuur ik je het chassisnummer zodat je het kan controleren bij een dealer.
  • 211 PK, sportknop voor 30Nm extra en DTC (ook alleen op JCW’s geleverd)
  • Grote brembo remmen met Ferodo DS2500 voor en EBC geventileerde en gegroevde schijven achter
  • BC Racing schroefset.
  • 18x8 Tecnomagnesio Champion Bianco met Falken ZIEX banden (net nieuw; 2k km oud)
  • Orginele velgen met winterbanden met Vredestein Snowtrac banden (ruim profiel) met 5mm spacers en lange bouten
  • RGB interieurverlichting, sportknop, start-stop knop, USB aansluiting en AUX ingang (3.5mm jack)
  • Navigatie (kaarten van 2017)
  • Korte antenne, carbon dashboardpanelen (origineel), panoramadak, schuifdak, zwart gewrapt hart in het stuur
  • 172.000 km. Onderhoud altijd netjes gedaan. Alle boekjes, bonnen en alles aanwezig vanaf levering in München
  • Duitse auto. Gekocht van eerst eigenaresse en geimporteerd door een bedrijf uit Eindhoven.
  • Preventief vervangen of gerepareerd: distributieketting, bobine, lambda sonde, gps antenne, wiellagers en een tijdje geleden is het inlaattraject professioneel gereinigd (walnutblasting).
  • Extra’s: originele privacy shades rondom, orginele transport “zak” voor kofferbak en achterbank, netjes voor de kofferbak, verstralers (het kruis er op is folie, kan zo verwijderd worden)
Prijs: 9500 euro


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De wintervelgen en banden:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Barracuda_82 op 16 jun 2018, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Barracuda_82
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Oss
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 jan 2015, 07:25

Re: 2008 Mini JCW Rothmans

14 mei 2018, 08:44

De opvolger voor de Mini staat inmiddels op op m'n oprit en de Mini mag dus net iets makkelijker weg... ik heb de prijs verlaagd naar 9500 euro. Lijkt me geen slechte prijs voor een ekte JCW met een complete historie, goede onderhoud en fijne mods?
Barracuda_82
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Oss
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 jan 2015, 07:25

Re: 2008 Mini JCW Rothmans

31 mei 2018, 09:00

Niemand? :(
Barracuda_82
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Oss
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 jan 2015, 07:25

Re: 2008 Mini JCW Rothmans

16 jun 2018, 12:23

Schop! Inmiddels zonder Rothmans striping.

Terug naar “Verkocht/gevonden”