Te koop: 2012 R55 Clubman SD Chili Automaat

Je (particuliere) MINI te koop aanbieden doe je hier (uitsluitend actieve forumleden)
niekbrabers
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2011, 13:00

Te koop: 2012 R55 Clubman SD Chili Automaat

19 feb 2022, 19:35

Beste mede-forummers,

Wellicht wordt mijn bericht verwijderd vanwege minder dan 30 berichten, dat zou ik begrijpen, al loop ik inmiddels best even mee op dit forum dus bestempel ik mezelf niet als eenmalige verkoper.

Al vroeg in mijn pubertijd ben ik besmet geraakt met het MINI virus. In 2011 was het zover en kocht ik een R50. Daar heb ik geen geluk mee gehad, in iets meer dan een jaar tijd is er zo'n beetje alles gerepareerd wat er kapot kon gaan (inclusief motor, uitlaat, airco). Niet leuk en dus vlug afscheid genomen van die auto.

Na aantal jaren leasen was ik vorig jaar maart van plan een praktische station te kopen, Golf, Octavia, iets in die richting. Toen ik (deze) Clubman te koop zag staan bij een lokaal autobedrijf gingen we dan ook puur even uit interesse kijken maar we zouden de auto zeker niet gaan kopen. Jullie raden het al... Inmiddels ruim 30.000 probleemloze kilometers verder met 2x apk, 1x groot onderhoud en 2 nieuwe voorbanden (deze maand) is het elke dag opnieuw een feest om de Mini te mogen starten.

Aangezien er per 1 april weer een leaseauto op de oprit staat en partner te weinig rijdt om de diesel te rechtvaardigen gaat de auto dus helaas weer weg. Er wordt nog mee gereden, huidige kilometerstand 191.xxx, ik verwacht op circa 197.000 uit te komen. Sinds aanschaf maart 2021 met kilometerstand 159.000 ruim 30.000 probleemloze kilometers achter de rug, 2 weken geleden 2 nieuwe voorbanden gemonteerd en vorige week APK-gekeurd. Bij APK vorig jaar steekproef geweest, beide malen zonder opmerkingen door de keuring. De auto is inmiddels ruim 4,5 jaar in onderhoud bij Autobedrijf J. Janssen Rijsbergen, de auto is daar vorig jaar maart door mij aangekocht en de meeste foto's zijn van deze aankoop met goedkeuring van en dank voor Janssen. Auto is per 2 april beschikbaar.

Bomvol opties met onder andere:
Pakketten Chili + Wired + City + Lighthouse + Pack-up

Volledig cognac leer
Afneembare trekhaak
Navigatie (Europe West Move 2020, recente update)
Harman Kardon speakers
Stoelverwarming bestuurder + passagier
Regen- en lichtsensor
Voorruitverwarming
Inklapbare buitenspiegels
Automatisch dimmende binnen - en buitenspiegels
Sportstoelen
Sportknop
Uitgebreide telefoonvoorbereiding (Spotify af te spelen via Bluetooth, USB en Aux)
Parkeersensoren achter
Cruise Control
Airco
Multifunctioneel leren sport stuurwiel
Chrome line interieur en exterieur
Dak, spiegelkappen en c-stijl in zilver
Dakrails
Alarm

Vraagprijs € 11.450

https://www.autowereld.nl/mini/mini-clu ... tails.html
Bijlagen
Mini Clubman SD Chili Automaat 7.jpg
Mini Clubman SD Chili Automaat 1.jpg

Terug naar “Te koop aangeboden: MINI particulier”