Spiegelkappen/scuttles 'Ray'

Hier kunnen de vrouwelijke MINI-rijders zich helemaal uitleven.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

Spiegelkappen/scuttles 'Ray'

18 jun 2009, 18:03

Speciaal voor de girlzzzzzz!! KLIK HIER! :wink:

Afbeelding
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
m4TTi
Be Mini
Be Mini
Locatie: Eppegem
Berichten: 720
Lid geworden op: 01 aug 2008, 13:59

18 jun 2009, 18:42

:s
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

18 jun 2009, 19:22

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF



die groen/lime neon zijn coooooooooooooooooooool



Toch maar ns m'n photo-shopje van een jaar geldeden van de plank halen. Gerard je had een vooruitziende blik!!!

Of gewoon een R 57 kopen. :mrgreen: :wink: Ik vind het super. Wordt vast een trend voor de girlzzzzzzzzzz

Thanks Greg!!!



Afbeelding

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

19 jun 2009, 13:21

Owwwww die roze wil ik!!!!!!!!!!!!!!!

Maar waarom zijn ze nou alleen maar leverbaar voor automatisch inklapbare spiegels :s pff heb ik een R56 heb ik er nog niks aan :(
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

22 jun 2009, 17:09

Nee joh Naatje.. Ze zijn juist niet leverbaar voor MINI met elektrisch inklapbare buitenspiegels... Dus op jou MINI kunnen ze gewoon..

Wat denk je ik heb een PW MINI zal ik roze erop doen.. Mijn mannelijke collega's vinden het maar niks....
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

22 jun 2009, 17:46

Let's MINI schreef:Nee joh Naatje.. Ze zijn juist niet leverbaar voor MINI met elektrisch inklapbare buitenspiegels... Dus op jou MINI kunnen ze gewoon..

Wat denk je ik heb een PW MINI zal ik roze erop doen.. Mijn mannelijke collega's vinden het maar niks....

lekker laten kletsen....... mijn MINI vinden de meeste mannen ook niet mooi maar so what...... :p

Als jij het maar leuk vind toch. Lin en Nathalie. DOEN!!!!!!!
Maar ff nog een vraag wat is nu het verschil tussen spiegelkappen en covers. Covers doe je 3 M tape maar spiegelkappen dan?


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

23 jun 2009, 20:22

Let's MINI schreef:Nee joh Naatje.. Ze zijn juist niet leverbaar voor MINI met elektrisch inklapbare buitenspiegels... Dus op jou MINI kunnen ze gewoon..

Wat denk je ik heb een PW MINI zal ik roze erop doen.. Mijn mannelijke collega's vinden het maar niks....
Owww dan heb ik het niet goed gelezen :wink: maarre ben wel benieuwd naar de prijzen ervan, dus als die bekend zijn hoor ik het graag :D

ik vind die roze bij PW helemaal gaaf staan, maar die lime groene zijn idd ook erg cool 8) gewoon doen Lin!!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

23 jun 2009, 23:38

Ze zijn leverbaar voor "mechanisch terugklapbare spiegels'" dat zijn dus niet de electrisch terugklapbare spiegels.

Marjon, "covers" gaan over de bestaande spiegelkap heen , maar ik wist niet eens dat er nog covers op de markt bestaan...
Voor de binnenspiegel (hier niet aangeboden) bestaan geen hele kappen dat zijn wel altijd covers.

De hierboven beschreven spiegels zijn gewoon complete spiegelkappen en geen covers. Ze zijn te (de)monteren door met een lange platte schroevendraaier de clipjes weg te klikken nadat je de spiegel electronisch helemaal omhoog hebt gedraaid. Let op bij demonteren spiegelkappen : ----> VANGEN!! Leg er iets zachts onder dat ze niet kapotvallen. Dit is niet overdreven. Ze zijn ineens los en vallen op straat kapot.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

24 jun 2009, 09:06

Marcel Always Open schreef:Ze zijn leverbaar voor "mechanisch terugklapbare spiegels'" dat zijn dus niet de electrisch terugklapbare spiegels.

Marjon, "covers" gaan over de bestaande spiegelkap heen , maar ik wist niet eens dat er nog covers op de markt bestaan...
Voor de binnenspiegel (hier niet aangeboden) bestaan geen hele kappen dat zijn wel altijd covers.

De hierboven beschreven spiegels zijn gewoon complete spiegelkappen en geen covers. Ze zijn te (de)monteren door met een lange platte schroevendraaier de clipjes weg te klikken nadat je de spiegel electronisch helemaal omhoog hebt gedraaid. Let op bij demonteren spiegelkappen : ----> VANGEN!! Leg er iets zachts onder dat ze niet kapotvallen. Dit is niet overdreven. Ze zijn ineens los en vallen op straat kapot.
kijk dat is een mooi duidelijk verhaal. Dank je Marcel!! :D

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Bergeijk
Berichten: 1506
Lid geworden op: 30 dec 2007, 15:12

24 jun 2009, 09:44

Voor de mensen die er blij van worden :
Ik heb een setje gele (interchange Yellow) spiegelkappen over
en eventueel een bijpassende set dashboardpanelen :lol:

Afbeelding


Afbeelding

Kleurt goed bij zwarte MINI's :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Girlzz-corner”