Ice Age

Hier kunnen de vrouwelijke MINI-rijders zich helemaal uitleven.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

02 aug 2009, 01:59

Dat was het zeker!

Ennuh ik kwam Kaj nog tegen op de terugweg, natuurlijk nog ff bij staan beppen! :lol:
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

02 aug 2009, 10:46

Blont-007 schreef:Dat was het zeker!

Ennuh ik kwam Kaj nog tegen op de terugweg, natuurlijk nog ff bij staan beppen! :lol:
Das nou ook toevallig. :mrgreen:
Dat jullie meiden nog zo laat over straat mogen :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

02 aug 2009, 10:50

BMW X3 schreef:
Blont-007 schreef:Dat was het zeker!

Ennuh ik kwam Kaj nog tegen op de terugweg, natuurlijk nog ff bij staan beppen! :lol:
Das nou ook toevallig. :mrgreen:
Dat jullie meiden nog zo laat over straat mogen :lol:
Hahaha jah :oops: maar het was heel toevallig, laatste stukje A16, ik kijk naar links, hey gave wagen, hey
lijkt op die van Kaj, Heeeeeeeeeeeeeey Kay, toen eraf bij Prinsenbeek en nog een half uur staan beppen! :mrgreen:

Ik hoefde natuurlijk niet te vragen bij wie die was geweest! :lol:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

02 aug 2009, 11:18

Wat heeft het shoppen opgeleverd? :wink:

hebben we nog foto's dames?

Volgende keer zullen we de groep wat groter maken. :D :))


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

02 aug 2009, 15:42

Was een gezellige en lange dag. `s Ochtends om 7.15 uur ging de wekker en om 9 uur zat ik bij de kapper. Daarna mijn nieuwe TomTom :D ingesteld en op naar Rotterdam. Daar stonden Ida en Yvon al te wachten. Met de tram naar het Centrum maar voor Ida was het volgens mij de 1e keer want ze had geen idee hoe je zo`n ding in het apparaat stopt :mrgreen: Op de Coolsingel uitgestapt en eerst lekker op een terrasje in de zon gaan lunchen. Een goeie bodem voor een heerlijke lange shopmiddag. Uiteindelijk allemaal wat gekocht en uitgeteld op het terras nog een drankje gedaan. Op naar de Japanner, heerlijk gegeten!!!! Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Volgende keer naar de Thai in de Amsterdamse Jordaan en daar kan je ook zo lekker shoppuhhhhhh dus ladies ff datum prikken :wink:

Met de tram terug en naar de Pathe. Coen en Damaris waren er ook. Zij gingen echter naar een andere film want hadden deze al gezien. Wat een grote bioscoop :shock: film was erg leuk, heb erg gelachen. The Hangover was een goeie keus en we zaten perfect, thnx Ida! Na de film met Coen en Damaris nog gezellig ff een drankje gedaan en uiteindelijk om 1.30 uur thuis....

Was erg gezellig, bedankt!! Binnenkort weer ff een nieuwe datum prikken want wat mij betreft houden we dit erin :D
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

02 aug 2009, 15:45

Naatje schreef: Daarna mijn nieuwe TomTom :D ingesteld en op naar Rotterdam.


en hoe bevalt de tom tom?

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

02 aug 2009, 15:52

Waar zijn jullie geweest? Shabu Shabu? :)
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

02 aug 2009, 16:15

Maaij schreef:Waar zijn jullie geweest? Shabu Shabu? :)
yep :D
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

02 aug 2009, 16:16

Pretty Cooper schreef:
Naatje schreef: Daarna mijn nieuwe TomTom :D ingesteld en op naar Rotterdam.


en hoe bevalt de tom tom?

gr, PC
heel goed, ben er heel blij mee en hij ziet er echt super mooi uit!!
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

02 aug 2009, 17:36

Zoooooooooooooooooooo ook weer beetje bijgekomen van onze uitspatting van gisteren. :D Mijn dagje begon ook op tijd maar was als eerste in Rotjeknor op de afgelopen plaats. Daar nog een NewMINIclub kaartje afgegeven aan een hele enthausiaste voorbijganger die helemaal weg was van MINI's en een kaartje terug ontvangen voor als ik van mijn stress af wil. :lol:
Na een minuut of 10 kwam Yvon op de plaats van bestemming en hebben we even een broodje gehaald bij het plaatselijke Shell benzinestation. Toen we terug kwamen gelopen had ook Naat de plek gevonden, 3 vriendjes op een rijtje was een leuk gezicht. 8)

Toen naar de tram en ja dat was een hele belevenis daar ik nooit met bus en al helemaal geen tram ga want die heb je in Breda niet ! Wist niet eens hoe je die strippenkaart moest stempelen :lol: en als je dan vervolgens vraaagt waar het ding in moet dan kijken ze je heel raar aan :s :mrgreen:

Toen een heerlijk lunch gedaan en met ons buikje rond de stad onveiling gemaakt.. Daarna heelijk sushi wezen eten bij Shabu Shabu echt een aanrader ( bedankt Coen ) en daarna terug met de tram richting Pathé waar we nog ff popcorn en een drankje meenamen voor onder de film, The Hangover ook een aanrader. 8)

Toen de film klaar was met Coen en Damaris (ja die waren ook weer eens in de bios :roll: :mrgreen: )bij de plaatselijke bowling nog een drankje gedaan en toen maar eens richting Breda kachelen. Bijna thuis kijk ik naar links en zie ik Kaj in zijn Z4 ineens naast me, bij de eerster afslag eraf gegaan en nog een 3 kwartier staan ouwebeppen , uiteindelijk eeen super lange gezellige lekkere dag gehad, ik zeg laat maar komen AMSTERDAM, OLAF die laat mij nog wat zien daar, beloofd is beloofd :lol: :wink:

Tot snel meiden graag weer! :))
Naat tot vrijdag gaan we nog ff verder 3 dagen :P :D :shock: :mrgreen:
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Hilversum
Berichten: 903
Lid geworden op: 22 aug 2007, 12:22

02 aug 2009, 22:06

Klinkt als een leuke dag dames!! En wat lachen dat je Kaj tegenkwam! Dat was ongeveer de eerste persoon die ik irl tegenkwam toen ik mn eerste Mini had!
:lol:
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

04 aug 2009, 22:42

Ik kan natuurlijk niet achterblijven!

Een topdag, mooi weer en flinke blaren onder mijn voeten gelopen. Weer een unieke ervaring om in de tram te zitten (okay zondag ook nog in Utrecht). Natuurlijk de klassieke blunder door in Rotterdam te zeggen dat er maar 1 voetbalclub is... Ajax...ahum...gelukkig hield de aardige meneer achter ons niet zo van voetbal pffff :()

Heerlijk gelunched (niet te veel natuurlijk want ik wist wat komen ging). En daarna kon de shopping express van start. Zelf een leuk zomerblousje op de kop kunnen tikken (I love sale!). Daarna naar ShabuShabu en mijn buikje rondgegeten. Ik was al een type konijn, maar nu heb ik een nieuwe salade: zeewier! :s

Als toetje naar de film (Hangover) leuke film, flink gelachen. Toeval wil dat Damaris en Coen ook bij de film waren en naderhand nog wat gedronken bij de bowling (de kroeg was al dicht...stond op de deur sluiting om 02.00 en wij waren daar volgens mij tegen 00.30 uur... :s ).

@Naat; de buskaart is alweer bijna op!
@Ida: hoe is het met je oren? :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream

Terug naar “Girlzz-corner”