Passen rijden Oostenrijk/Italie met de MINI vanuit Kramsach

Heb je met je MINI een mooie vakantietrip gemaakt of heb je ideeën om met je Mini op vakantie te gaan. Plaats dan hier je verslagen/voorstellen.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

09 nov 2011, 11:33

Ze is echt knettergek....! Maar wel vreselijk lief en lekker. :shock:
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

10 nov 2011, 01:38

Zo eentje moet ik ook hebben! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

10 nov 2011, 07:49

Grappig. Hoezo die Porsche uit de bocht willen drukken. Volgens mij zag ik een mini-logo afdruk in zijn bumper.

Lekker hoor, knallen op de passen.
timmieboy
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Zutphen
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 dec 2011, 10:50

13 dec 2011, 13:51

Heel kick!!:P ahaha, die muziek van Hazes is echt briljant trouwens:P hele blitse auto heb je Peter!:D helemaal niet gek! Dat wil ik ook echt nog een keertje gaan doen, lijkt me zo super gaaf! Alleen weet ik niet of mijn vriendinnetje wel zo rustig zou blijven!;) ik ga heel vaak naar het Lago Maggiore, daar huren we vaak een huis aan het meer, maar iets verder heb je natuurlijk de San Bernardino pas en de Gotthard pas, daar kun je ook lekker knallen;)

bij dat filmpje op de autobahn trouwens, had je toen je kap open staan?! Mijn broer had namelijk ook een keertje met een proefritje erg hard gereden met opendak, en toen was het raampje achter gebroken:S haha, leg dat maar eens uit... Hij moest bij Renova Mini die auto terugbrengen, ja staat een beetje typisch he..;)

Maar thanks voor de gave filmjes, laat maar weten wanneer er weer eens een tourtje door de Alpen plaatsvindt!

Groetjes, Tim

Terug naar “Vakantie”