Roadtrip 2012

Heb je met je MINI een mooie vakantietrip gemaakt of heb je ideeën om met je Mini op vakantie te gaan. Plaats dan hier je verslagen/voorstellen.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

21 aug 2012, 13:37

Zeker niet in het centrum van Parijs! Daar is het best druk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

21 aug 2012, 19:26

Zo, we zijn weer 2 dagen verder.

Gisteren bijna weer terug naar huis gereden want nu ging het met Jannie d'r vader niet helemaal goed.... Gelukkig was er vandaag goed nieuws en gaan we dus lekker door met de roadtrip.

Gisteren nog een dag in Parijs doorgebracht. Wat een indrukwekkende stad! Alles is echt enorm!

De Sacre Coeur is boeiend en de omgeving met de restaurantjes en de Place du Tetre waar de schilders bezig zijn is vermakelijk.

Afbeelding

Zo kan je ook de stad verkennen maar wij deden het toch liever met de MINI. Jeetje wat waren de klappen hard tussen de gebouwen in. :mrgreen:


Afbeelding

De Arc de Triomphe is echt serieus groot... Maar dat geld voor veel van de bezienswaardigheden in Parijs.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

21 aug 2012, 19:38

Mooi hoor! Kom maar door met de dagelijkse verslagen, leuk om te lezen! 8)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

21 aug 2012, 19:41

Vandaag heerlijk binnendoor richting Dijon geslingerd.

De navigatie op "snelwegen/tolwegen/veerboten vermijden" gezet en als de navigatie dan "links af" zei dan gingen wij rechtsaf. :D Dan reed je pas op de echt kleine weggetjes! Zo nu en dan ff lekker kunnen knallen.

Afbeelding

We zitten nu in Chambre d'hote La Vallee Verte en dat kan ik van harte aanraden! Echt een topper!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

21 aug 2012, 19:42

Zal ik doen Frankie!

Wel leuk om later zelf ook weer terug te kijken... 8)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

21 aug 2012, 19:47

Marcel Always Open schreef:Daar is het best druk.
Gewoon lekker brutaal zijn Marcel! Al is dat soms best eng als je naar al die slopers kijkt die er rond rijden... Zelfs de dikste bolides zitten onder de krassen en deuken, dusssss... :s Je staat er met 3 rijen naast elkaar voor gesorteerd en als je dan de bocht omgaat blijk je op 1 baan uit te komen, best spannend. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

21 aug 2012, 22:32

Met de Mini United Challenge zijn we met de Minis tot onder de Eiffeltoren geweest. Ik heb er doodsangsten uitgestaan op die wegen, en was blij dat we Parijs weer verlieten. Maar het was wel een mooie ervaring :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

21 aug 2012, 23:07

Mooie foto's. Het is daar idd gekkenwerk. Het maakt ze niet uit of hun bolides dikke krassen/deuken hebben. Binnenwegen ( tol & snelweg vermijden modus) zijn erg mooi, alleen niet op de terugreis vd wintersport :D
Het was erg tijdrovend iig.

Ben benieuwd naar de filmpjes ..
Veel plezier en geniet ervan. Hopen dat je schoonvader snel hersteld !
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

22 aug 2012, 23:24

Zo weer een mooi dagje achter de rug.

Vanmorgen rond 11.00uur uit Grandchamp vertrokken. Perfect adres om een keer (een paar dagen) te overnachten. Prima bedden, keurige douche/bad en toilet voorziening en een superruime kamer en een leuke tuin waar heerlijk in kan zitten. Ontbijt stelde niet heel veel voor en geen verduisterende gordijnen (waar we tot onzer beider verbazing geen last van hadden). :D

Via Beze, Pesmes en Dole zijn we in Porcieu Amblagnieu geeindigd vandaag. Zo'n 90km van Grenoble. Als we niet zulke leuke locaties en scheurweggetjes waren tegen gekomen hadden we het doel (Grenoble) wel gered. Maar who cares, we hebben vakantie!

The place that we call home... Pfff teveel schoonmaakwerk. :mrgreen:
Afbeelding

Dikke cabbie!
Afbeelding

Een oude school met een geweldig helder, hard stromend water er omheen in Beze:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onderweg:
Afbeelding
Afbeelding

Hotel La Source, het eerste wat we tegenkwamen en meteen een schot in de roos!
2 sterren maar wat een keurige kamer en toilet/douche gedeelte... Een half jaar geleden is het ge/heropend en dat is wel te zien.
65 euries per nacht voor 2 personen. Niet verkeerd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er volgen nog 3 filmpjes maar de (gratis) internet verbinding is niet supersnel.... Staat al 3 uur te uploaden en is nu bijna op de helft hahaha
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

22 aug 2012, 23:46

Marcel Always Open schreef:Met de Mini United Challenge zijn we met de Minis tot onder de Eiffeltoren geweest. Ik heb er doodsangsten uitgestaan op die wegen, en was blij dat we Parijs weer verlieten. Maar het was wel een mooie ervaring :lol:
Klinkt misschien flauw maar het maakte mij echt niets uit... Ik claim gewoon me plekkie op de weg. :mrgreen:
Parkeren gaf me wel "stress". Ben altijd al de dood dat er een parkeerdeuk of een schaaf op een bumper zit als ik terug kom bij de auto... Maar niets van dat alles. Wat ook wel helpt is dat ik een invalideparkeerkaart heb en die (ruimere) plekken waren best vaak in de buurt te vinden en nog vrij ook. 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

23 aug 2012, 12:59

wauw, ziet er allemaal super uit gozer. geniet er van! Leuk om je updates te lezen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

23 aug 2012, 14:02

Nice 8)
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

23 aug 2012, 14:51

Raymond schreef:Nice 8)
Nee joh, Nice staat later pas op het programma.... :roll: :mrgreen:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

23 aug 2012, 15:12

Ohoh Rianne, het is pas donderdagmiddag hoor :lol: :mrgreen:


Mooi verslag weer Peter, krijg spontaan zin in vakantie....

Terug naar “Vakantie”