Zomervakantie 2013

Heb je met je MINI een mooie vakantietrip gemaakt of heb je ideeën om met je Mini op vakantie te gaan. Plaats dan hier je verslagen/voorstellen.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

14 feb 2013, 14:05

Kom er al vanaf 1977... Mijn eerste verjaardag gevierd in Sirmione. Is 1 dorpje verder. Blijft heerlijk gebied al is het wel ENORM veel drukker geworden.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

14 feb 2013, 17:45

Ik vind de zuidkant van het Gardameer echt een beetje tegen het foute aan. Als je ziet wat daar allemaal rondloopt in het hoogseizoen... :s Noordkant vond ik persoonlijk veel mooier en authentieker.

Als ik weer op zomervakantie ga naar Italie dan ga ik weer naar Castiglione della Pescaia (Grosseto). Net te ver voor de meeste toeristen en dus nog lekker easy going.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

14 feb 2013, 18:53

Daarom ga ik in het voorseizoen :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

14 feb 2013, 19:08

haha, groot gelijk. Ik ben er 1 keer geweest in het hoogseizoen en nooooooit meer! :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1907
Lid geworden op: 20 aug 2008, 18:38

14 feb 2013, 19:48

Ik ga dit jaar met de mini naar Caorle in Italië. In het naseizoen dat wel maar goed. Vorig jaar naar Spanje geweest met de Fiat dus dit jaar is de mini aan de beurt :)
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

14 feb 2013, 19:49

Cote d'azur precies zo, daar ga ik echt niet naar toe in het hoogseizoen.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

14 feb 2013, 21:42

In 2011 naar Castiglione del Lago aan het Lago di Trasimeno geweest. Sprak ons daar juist minder aan...

Op de camping waar wij komen is het super relaxed en mensen laten je lekker met rust. In Castiglione kon ik geen kwartier lekker zitten of er begon er weer 1 tegen me aan te ouwe hoeren. :s
Na ruim een week de boel weer ingepakt en naar lazise gereden. 8)

Voelde weer als thuis komen. :oops: :mrgreen:
minimert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jun 2013, 09:13

Re: Zomervakantie 2013

24 jun 2013, 09:51

Leuke plekken, ik ga half juli naar lago di maggiore met de mini samen met een maat, hutkoffer op t dak en touren maar. We beginnen vanuit Amsterdam en gaan er wat langer over doen, we willen onderweg ook graag wat dingen zien en doen en in Oostenrijk ook een stop maken. Dan eindbestemming lago maggiore waar we 2 weken blijven en dan gaan we via een andere route terug maar we weten nog niet welke! hartstikke zin in !
The hippies wanted peace and love. We wanted Coopers, blondes and switchblades.

Terug naar “Vakantie”