Vakantie Comomeer

Heb je met je MINI een mooie vakantietrip gemaakt of heb je ideeën om met je Mini op vakantie te gaan. Plaats dan hier je verslagen/voorstellen.
Brana.b
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 202
Lid geworden op: 01 feb 2013, 13:35

Vakantie Comomeer

06 mar 2013, 10:59

Wij zijn van plan dit jaar met de MINI naar Comomeer te gaan..
Ik wou graag weten of er mensen ervaring hebben met: lakecomohomes.com?
Of anders andere tips hebben :D

Groet,

Brana
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

06 mar 2013, 12:53

Lago di Como rules! :)) Ik ga de afgelopen 3 jaar minimaal 2x per jaar naar de regio. Ik zit er in juni weer 2 weken.
Geen ervaring met de site die je noemt omdat mijn ouders zelf een appartementje hebben daar.
Voor andere tips in de omgeving kan je wel bij mij terecht. Hangt er een beetje vanaf wat je wil doen op vakantie. Afgelopen zomer heb ik bijvoorbeeld de Stelvio pas gereden. En verder vaak een rondje of half rondje meer gereden. Vooral de west-kant van de "poot" van Como is erg mooi, maar ook heel druk! Varenna, Bellagio en Menaggio zijn het bezoeken waard. En een dagje Milaan natuurlijk (behalve als je in augustus gaat want dan is de stad uitgestorven en zijn veel dingen dicht)
Wat ik verder voornamelijk doe: Genieten van het mooie weer en lekkere eten. En ik maak vaak bergwandelingen.

Misschien ook wel grappig om te vertellen dat je MINI daar al eerder is geweest :wink:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Brana.b
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 202
Lid geworden op: 01 feb 2013, 13:35

19 mar 2013, 15:54

Bedankt voor je berichtje!
Wij willen halverwege augustus gaan. Dit is het appartement wat wij op het oog hebben:
http://www.enotria.nl/nl/accommodatie-C ... Prima.html
Verder willen we echt genieten van lekker eten, kleine stadjes bezoeken, uitzicht genieten en nog veel meer.
En natuurlijk met de MINI rijden daar :D... ik had inderdaad gezien dat de MINI er al geweest is haha

Ik weet niet of je verder tips hebt ? Het zal onze 1e x Italie zijn.
Wij gingen hiervoor altijd naar Spanje.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

19 mar 2013, 15:57

Hoe zijn de temperaturen daar eigenlijk zo halverwege richting eind september? Ik ben vorig jaar eind september in Toscane geweest, maar dat is een beetje tegen gevallen ondanks dat de zomer erg heet was.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

19 mar 2013, 16:13

Mooi appartement, vooral ook het uitzicht! Dat gaat nooit vervelen. Lekker met een drankje op het balkon van genieten.

Wees je er wel op bedacht dat je aan de westkant van het meer vooral 's ochtends en 's middags de zon op het balkon hebt. Aan het eind van de middag verdwijnt de zon achter de bergen achter je. Maar ach, koud wordt het toch niet in augustus.... 8)

@Wilco - Eind september is meestal heel aangenaam, zo rond 25 graden. Maar je kunt het natuurlijk ook wel eens slecht treffen.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Erwinner
Be Mini
Be Mini
Locatie: Baarn
Berichten: 422
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:02

19 mar 2013, 20:44

Vergeet ook niet om je wijnvoorraad aan te vullen. Op nog geen 2 uur rijden sta je in Asti in de Piemont. Heerlijke wijnen! Zelf ben ik dol op de Barbera en de Nebiolo, maar een Barolo doet het ook altijd goed in je wijnrek :lol:
One life, live it!
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

19 mar 2013, 21:02

Erwinner schreef:Vergeet ook niet om je wijnvoorraad aan te vullen. Op nog geen 2 uur rijden sta je in Asti in de Piemont. Heerlijke wijnen! Zelf ben ik dol op de Barbera en de Nebiolo, maar een Barolo doet het ook altijd goed in je wijnrek :lol:
Ik kan ze alle drie leveren, ook de Dolcetto. Bijvoorbeeld van Principiano. Misschien leuk voor een groupbuy :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

15 apr 2013, 11:58

Comomeer FTW! :mrgreen:

@Brana: grappig dat je 'm er dit jaar weer naartoe brengt, afglopen jaar vond 'ie het erg leuk daar. Ik ga dit jaar weer mee met Cannuccia en nog wat NMCbers. Wanneer was jij van plan te gaan?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Brana.b
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 202
Lid geworden op: 01 feb 2013, 13:35

17 apr 2013, 17:50

@Mushrop: We zijn van plan eind augustus te gaan. Op dit moment is het nog niet zeker, aangezien wij net samenwonen :)
Dus even centjes sparen ... maar we willen er wel erg graag heen met de MINI!
minimert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jun 2013, 09:13

Re: Vakantie Comomeer

24 jun 2013, 09:54

Ik ben vorig jaar naar het comomeer geweest, had het nog niet eens door maar we stonden toen stil vlak naast t huis van Mr. Clooney :shock
Vind t echt een prachtig meer, het gebied ook, heb nog hele mooie foto´s ervan. Wij verbleven toen in een hotel in de buurt, hadden zelf kampeer spullen bij ons maar como was n tussenstop want we waren onderweg naar Castagneto Carducci, ook een fijn plaatsje. Maar hartstikke leuk ik weet zeker dat jullie t erg naar je zin gaan hebben!
The hippies wanted peace and love. We wanted Coopers, blondes and switchblades.

Terug naar “Vakantie”