In Memorian Wim Seen †

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

In Memorian Wim Seen †

19 feb 2019, 21:13

Afgelopen zaterdag is clublid Wim Seen (op forum WimS) op veel te jonge leeftijd overleden aan de gevolgen van een hersentumor.

Wim was sinds 10 februari 2008 lid van de NewMINIclub en zoals zijn maat John aangaf "Wim leefde voor MINI".

Wim is thuis, waar het gezin alleen de komende dagen afscheid van hem zal nemen.

We wensen de familie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit enorme verlies.

Mochten er leden afscheid willen nemen, hierbij de rouwkaart. Zaterdag zal de crematie in Crematorium "Yardenhuis Beukenhof", Burgemeester van Haarenlaan 1450 te Schiedam plaatsvinden en zoals hij wilde, zal Wim hiernaartoe worden gebracht in een MINI-rouwauto.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: In Memorian Wim Seen

19 feb 2019, 21:28

Ik wil alle nabestaande heel veel sterkte toewensen met het verlies van deze MINI vriend. We gaan je missen Wim! :(
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: In Memorian Wim Seen

19 feb 2019, 21:31

Ik wil het gezin, familie en vrienden heel veel sterkte toe wensen met het verwerken van dit grote verlies.
Gebruikersavatar
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roerdalen
Berichten: 1499
Lid geworden op: 28 sep 2005, 21:15

Re: In Memorian Wim Seen

19 feb 2019, 23:19

Op Fb al berichtje geplaatst maar hier ook maar doen, aangezien Wim volgens mij voornamelijk hier op het forum zat, vooral in de beginperiode van deze club. Heel verdrietig dit, veel te jong overleden. Heb met Wim in het begin van zijn Mini tijd redelijk vaak contact gehad. Altijd vriendelijke en behulpzame kerel. Ook deed hij in het begin van zijn Mini tijd redelijk vaak mee aan meetings (o.a. Breda) en tourritten.
Wim was van de oude garde zullen we maar zeggen. laatste tijd ben ik hem door o.a verhuizing uit de Randstad uit het oog verloren en geen contact meer gehad.
Familie en vrienden gecondoleerd en de komende tijd heel veel sterkte toegewenst.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2205
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: In Memorian Wim Seen

20 feb 2019, 10:47

Ik wens zijn vrouw, kinderen , familie en vrienden heel veel sterkte met het verlies van Wim.
MisterTUDOR
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Breda
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 jan 2018, 15:52

Re: In Memorian Wim Seen

20 feb 2019, 11:19

Heel veel sterkte aan familie en vrienden. Rest in Peace.
First it was #TEAMPW and now it's #TEAMJCW
Follow my mod-journey on Instagram: www.instagram.com/misterjcw
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: In Memorian Wim Seen

20 feb 2019, 14:15

Ik ken Wim persoonlijk niet. Wel in heel wat topics WimS tegengekomen.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1963
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: In Memorian Wim Seen

20 feb 2019, 20:07

Dit soort berichten zorgen voor een koude rilling. Heel veel sterkte in deze tij voor de familie en vrienden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: In Memorian Wim Seen

22 feb 2019, 00:23

Altijd heel erg om te horen als een persoon op een te jonge leeftijd overlijdt. Daarom wens ik de nabestaande en vrienden van Wim heel veel sterkte toe.

Ik ken hem, en zn famailie en vrienden eigenlijk helemaal niet. En weet dus niet als ze christelijk zijn of niet. En ik wil niet 'betweterig' (of in die trant) over komen.

Maar in de bijbel staat een mooie hoop voor de nabestaande.
Namelijk dat er een mooie hoop is dat we Wim weer zullen zien.
Dat kan je lezen in Johannes 5:28 en 29.

Er zijn verschillende bijbel vertalingen, maar overal staat het zelfde, alleen anders verwoord. Dus pak een vertaling. Bijvoorbeeld van de EO. En daar staat dan:

"28: Wees hierover niet verwonderd, er komt een moment waarop alle doden zijn stem zullen horen 29: en uit hun graf zullen komen: wie het goede gedaan heeft staat op om te leven, ..."

Ik hoop dat de nabestaande deze tekst in hun gedachten houden, dat er een moment komt, dat de doden zullen opstaan, en weer herenigd worden met hun gezin en vrienden!

Met vriendelijke groet,
Quint

P.S. Heb je niks met de bijbel en geloof je er niet in. Het spijt me dat je dit lange verhaal heb door moeten lezen. Het is niet mijn bedoeling om een persoon die een andere kijk heeft op geloof, deze gedachten door te drammen. Ik probeer alleen hun verlies beetje te verlichten met een mooie hoop en gedachten!


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Dinardo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2019, 16:50

Re: In Memorian Wim Seen

22 feb 2019, 12:24

Alle nabestaanden, vrienden en kennissen heel veel sterkte met dit zware verlies

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”