In Memoriam Floris van Dam †

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

In Memoriam Floris van Dam †

28 mar 2023, 21:12

In Memoriam Floris van Dam †

1419

Afgelopen zondag 26 maart 2023 bereikte ons het nieuws dat er in Duitsland op de A3 een drama had plaats gevonden waarbij vier Nederlanders zijn omgekomen.
Het verschrikkelijke nieuws bereikte ook leden van de NewMINIclub. Eén van de slachtoffers bleek een bekende te zijn binnen de club. Het nieuws dat ons bereikte is dat Floris van Dam en zijn partner niet meer onder ons zijn. Naast hun hebben bij het ongeluk nog twee deelnemers het leven verloren. We zijn diep geschokt, gevoelens van ongeloof en onze gedachten zijn bij de nabestaanden van de drie gezinnen.

1420

Floris was lid van de club vanaf het eerste uur en vele jaren actief lid geweest. Hij was bij menig lid ook bekend als de persoon waarbij je je MINI kon verzekeren.

1421

Hij melde zich begin december 2022 weer op het forum met de heugelijke mededeling
‘14 jaar geleden lid geweest van dit leuke clubje en het ziet er naar uit dat ik zaterdag eindelijk weer MINI zal gaan rijden, wellicht tot meets’.........

Via deze weg wensen wij de nabestaanden, familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte met dit verlies.

We’ll Meet Again





Update: als je dit bericht kijkt via TAPATALK dan zul je de images niet zien, daarom zal ik de foto's extra als bijlage toevoegen zodat de TAPATALK gebruikers ze ook zien. Als je via een mobiel/browser het bericht bekijkt moet je ten eerste ingelogd zijn op het forum en worden de foto's niet weergegeven, de foto's als bijlage zie je wel. Klik je op de image die zegt dat je geen rechten hebt opent de foto zich ook. Is een rechten kwestie waar we niets aan kunnen veranderen, beperkingen van TAPATALK en de forum software.
Bijlagen
1538426185264.jpeg
Oude MINI.jpg
Floris_MINI.jpeg
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: In Memorian Floris van Dam †

28 mar 2023, 21:30

Verschrikkelijk wat daar in Duitsland gebeurd is.

Hierbij wens ik alle familie, vrienden en bekenden van de slachtoffers heel veel sterkte!
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: In Memorian Floris van Dam †

28 mar 2023, 21:42

Woorden schieten te kort…

Zoveel pech op het verkeerde moment…

Een gemis voor allen, want Floris was echt 1 van de good guys! Zo zijn er weinig!

We gaan hem missen!

🍀
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: In Memorian Floris van Dam †

28 mar 2023, 21:47

Inderdaad een heel tragisch ongeluk waarbij door een samenloop van omstandigheden vier mensen overleden zijn waaronder Floris en zijn partner Roos. Nog steeds niet te bevatten.....

Ik wens de nabestaanden, familie, vrienden en iedereen die één van de slachtoffers gekend heeft veel sterkte met dit verlies.
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

Re: In Memorian Floris van Dam †

28 mar 2023, 22:15

Mijn MINI was destijds mijn allereerste auto. Floris was diegene die mij een hoop heeft bijgebracht qua (auto)verzekeringen met al zijn topics:Afbeelding

Gecondoleerd aan al zijn familie en vrienden. Een enorm gemis :(
Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Re: In Memoriam Floris van Dam †

29 mar 2023, 00:10

🕯️
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: In Memoriam Floris van Dam †

29 mar 2023, 10:40

Er zijn gewoon geen woorden voor. Wens de nabestaanden heel veel sterkte met verlies van hun geliefde.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

Re: In Memoriam Floris van Dam †

29 mar 2023, 13:18

Ik voel mij al dagen verdrietig als ik aan Floris denk.... Om het levensgeluk wat hij niet meer zal hebben, maar ook om hun 4 kids die nu allemaal een ouder moeten missen..... Wordt misselijk van de gedachte.

Niet dat ik Floris nu zooo goed kende, maar wel al vanaf 2006/2007 en ik heb afgelopen oktober m'n nieuwe boot ook nog weer via Floris / Jac. Van Dam geregeld. Altijd wel bij elkaar in beeld gebleven.

Wat een gemis..!
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: In Memoriam Floris van Dam †

29 mar 2023, 13:27

Verschrikkelijk triest nieuws. Net voor als zovelen hier, zeker degenen die al wat langer meelopen, is Floris geen onbekende. Ook ik ben via de Miniverzekering en deze club met hem in contact gekomen en gaandeweg met steeds meer verzekeringen onderdak gevonden bij zijn kantoor. Super sympathieke jongen met een fantastisch positieve instelling die ook graag wat terug deed voor de maatschappij.

Een groot gemis voor iedereen die hem kent, maar natuurlijk met name voor zijn directe omgeving/familie :cry: .
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

Re: In Memoriam Floris van Dam †

29 mar 2023, 14:22

Wat een ontzettend trieste en verdrietige gebeurtenis. Sterkte en medeleven voor de nabestaanden.

Zoals de meeste hier vóór mij ga ook ik een heel eind terug met Floris zowel op Mini gebied als op het verzekeringsvlak waar we jaren met elkaar contact over hebben. Wat meteen door mijn hoofd ging was MU2009 op Silverstone waar ik nog een kamer heb gedeeld met Floris. Super veel gelachen en plezier gehad, wat dit soort gebeurtenissen altijd onwerkelijk maken om te bevatten. Zeker wanneer mensen midden in het leven staan. Daarom gemis en leegte achterlaten.
the F56 story of Brenda
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: In Memoriam Floris van Dam †

29 mar 2023, 19:11

Zoals iedereen al aangaf. Geen woorden voor wat er dit weekend heeft afgespeeld net over de Duitse grens.

Een ding is zeker het is een groot gemis voor iedereen die hem kent, maar natuurlijk met name voor zijn directe omgeving/familie. Gecondoleerd !

Iedereen sterkt met de komende tijd rond dit schokkende voorval

:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

In Memoriam Floris van Dam †

30 mar 2023, 13:03

Dit bericht is voor mensen die afscheid willen nemen van Floris en zijn vriendin Roos.

De uitvaart van Floris en Roos zal een gezamenlijke uitvaart worden.
De uitvaart in besloten kring

Datum en plaats voor condoleance zal later medegedeeld worden.
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: In Memoriam Floris van Dam †

30 mar 2023, 17:04

Bovenstaande info qua data klopt niet meer. Er zal nieuwe info volgen
deusjevo
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 132
Lid geworden op: 19 aug 2021, 10:20

Re: In Memoriam Floris van Dam †

30 mar 2023, 20:05

Mijn condoleances aan alle betrokkenen
Midnight black MINI Clubman Cooper 100kW uit 2016 :icon_top:
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: In Memoriam Floris van Dam †

31 mar 2023, 21:24

Condoleances aan de nabestaanden. Veel sterkte gewenst aan een ieder die hem lief had.

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”