Motor on Coentje!!!

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
IreneK
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Purmerend
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 jun 2007, 13:22

05 sep 2007, 21:34

Heel veel sterkte gewenst voor allen die Coen kenden.
Veel sterkte ook met de moeilijke tijd die nu nog komen gaat.
Ook ik kende hem niet maar het is inderdaad duidelijk dat hij geliefd was bij deze club.
groet,

Irene
Gebruikersavatar
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roerdalen
Berichten: 1499
Lid geworden op: 28 sep 2005, 21:15

05 sep 2007, 22:23

Ik hoorde het verschrikkelijke nieuws van het overlijden van Coen afgelopen Zondag van Ida en Kwieb. :shock:

Coen heb ik vooral in het verleden diverse malen ontmoet tijdens meetings. Hij was ook een van de eersten op dit forum en ik heb Coen leren kennen als een prettig en rustig persoon, met aparte humor. Vooral tijdens de reis naar Oxford.
(zonder Coen hadden wij de boot nooit gehaald)
Op de meeting van 18 maart voor het laatst met je staan praten, o.a. over onze honden, en om eventueel een rit te organiseren voor de MINI rijders met een hond.
Dat je ziek was, was bij mij bekend maar het overlijden van "Coentje" kwam toch als een schok. :'(

Coen: ik ben blij dat ik je heb mogen meemaken het ga je goed.

Sterkte toegewenst met het verlies aan alle Familie, vrienden en bekenden van Coen


Adriaan, Marchiena en Cooper
Chili Pepper
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Amsterdam
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2007, 13:32

05 sep 2007, 22:24

Ik zie het bericht nu pas. Wat vreselijk.
Maar wat hartverwarmend om te zien dat hij zoveel vrienden heeft hier bij de club.
Heel veel sterkte.
lisette
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Dishoek
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 okt 2005, 18:48

07 sep 2007, 18:06

Mensen, sorry dat ik dit nu pas lees. Ik schrik hier erg van.
Ik weet dat enkelen van hier goed met hem bevriend waren. Iedereen veel sterkte.
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

15 sep 2007, 21:30

hoihoi

na op mn vakantie adres in het buurt winkeltje veel berichten te hebben gelezen.

helaas kon ik daar niet een berichtje achter laten omdat ik mn inlog code niet weet.

ik vind het fijn om te horen dat wij als forumers coen en zn naaste de laatste eer zijn wezen bewijzen.
helaas zat ik in denemarken en kon er niet bij zijn.
maar als het ff kon heb ik op het forum de berichtjes gelezen.
en zo toch stil gestaan bij coen.

sterkte voor een ieder die het nodig heeft

pjé
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 aug 2008, 08:51

Lieve Coen,

Vandaag alweer een jaar geleden dat je ons verliet, sindsdien is er geen dag voorbij gegaan dat ik niet even aan je moest denken. Zeker met elke MINI rit flits je weer even in mijn gedachten voorbij, en dan weet ik het weer zeker, Coentje zit in mijn hart en rijd gezellig met me mee. Ook gister liet je me weer even weten dat je er was. Je zoekt me op. Gister was ik nl. bij Renova en wat werd er binnen gebracht. Je rode bakkie, je staat gezellig bij mijn PieWie dus helemaal goed!
Lieve Coen ik hoop dat je ze daarboven al helemaal gek heb gemaakt van MINI en dat iedereen daar heerlijk op een MINI wolk rondsuist.

Lieverd het ga je goed! :wink:
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

30 aug 2008, 10:30

Tja, ook ik ben je uiteraard niet vergeten...Elke dag ben je bij me,flits je even door mijn hoofd! En zovaak dat ik dingen zie of hoor die me aan jou herinneren lieve coen! En al die mooie herinneringen zitten voor altijd in me, en neemt niemand ons af!
Ik ben zo ontzettend blij dat je mij af en toe nog laat zien en merken dat er echt wel meer is na de dood! gelukkig maar, ik kan je toch niet missen! Ook bij mijn laatste kus aan jou in het ziekenhuis, een uurtje voordat je stierf, liet je me voelen dat je wel zeker wist dat ik er was!
Al zit ik in eindhoven op een teras, zie ik ons daar zitten aan de lekkere kipsalade! loop ik in Valkenburg, zie ik ons er lopen samen met Storm...zit ik op msn, schiet het weer even door me heen dat ik zo ook zowat elke avond met jou zat!
Lieve coen, Wat mis ik je vreselijk! Maar gelukkig ben je dicht bij me, en voor altijd in mijn hartje


Het gaat je goed!
Liefs xxxxx
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

30 aug 2008, 11:10

hartverwarmende worden voor een hartverwarmend persoon.
Wat vliegt een jaar toch weer snel voorbij, doet me deugd om te lezen dat je nog steeds in de harten van sommige van ons leeft.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini
Locatie: ZTM
Berichten: 724
Lid geworden op: 22 apr 2006, 20:17

30 aug 2008, 21:48

Ik zag de afbeelding in de header en ik kreeg er kippenvel van.. De mooie en indrukwekkende momenten met en omtrent coen kwamen weer naar boven. En toen ik in dit topic las dat het alweer een jaar geleden is, ben ik blij dat ik er even bij stil heb gestaan op deze dag.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

23 aug 2009, 12:01

En alweer bijna twee jaar geleden................ Toen ik gister langs Mc Donalds Veldhoven kwam bedacht ik me dat dat de laatste Mac-meet was met onze Coen.


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Hilversum
Berichten: 903
Lid geworden op: 22 aug 2007, 12:22

01 sep 2009, 18:32

Heb Coen helaas nooit zelf mogen ontmoeten, maar heb wel het verhaal meegekregen 2 jaar geleden. :cry:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

01 sep 2009, 19:21

jimmysx schreef:Heb Coen helaas nooit zelf mogen ontmoeten, maar heb wel het verhaal meegekregen 2 jaar geleden. :cry:
Coen was een intrigerende gozer, super dat hij nog regelmatig voorbij komt met de topfoto's.

Met een aantal hebben wij er zondag nog bij stil gestaan...............

gr, PC

* helaas is de beloofde rit aan Coen in maart/april niet gelukt dit jaar. :(

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 43&start=0 is een mooie herinnering!!!
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

01 sep 2009, 19:39

slik het is inmiddels twee jaar geleden :cry:

Hopelijk heeft Coentje een toptijd boven op zijn wolk. Ik zie hem al zitten tussen de mini's met een dvd-tje van de Golden Girls op het scherm...
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

01 sep 2009, 19:44

Yvon schreef:slik het is inmiddels twee jaar geleden :cry:

Hopelijk heeft Coentje een toptijd boven op zijn wolk. Ik zie hem al zitten tussen de mini's met een dvd-tje van de Golden Girls op het scherm...
wat een mooie gedachte Yvon!! Hopelijk doet ie ook nog af en toe een ritje rollercoaster........... :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

01 sep 2009, 19:45

Mooi om te weten dat hij niet word vergeten, het was een dag voor Rick zijn verjaardag en Rick staat er ook nog steeds bij stil.
Hier is Coen elke dag nog van de partij, wat ik ook doe hij laat altijd ff blijken dat hij er op een of andere manier ook bij is! 8)

De rit van maart/april is idd door te kort aan organisatoren niet te realiseren geweest! Maar het jaar ervoor was er eentje om nooit te vergeten.

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”