Motor on Coentje!!!

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: NL
Berichten: 1846
Lid geworden op: 31 mei 2007, 20:46

03 sep 2007, 19:04

Dit zet je weer met een klap in de realiteit. Ik wens de vrienden en familie heel veel sterkte in deze zware tijd.

Huib
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

03 sep 2007, 21:28

Wij zijn ook net terug van de uitvaart. Fijn dat een groot aantal NewMINIclubbers er voor Coen waren vandaag. Ida bedankt voor de mooie woorden die je hebt gesproken, in eerste instantie als een van de meest close vrienden van Coen, maar ook uit naam van ons allemaal van de NewMINIclub. Ik heb diepe bewondering voor je meid. Ik heb het niet persoonlijk tegen je durven zeggen vandaag, maar bij deze. Maar dit geldt ook voor Coen's kleine nichtje die een gedichtje voor hem oplas. Recht uit haar nog jonge hartje. Ook fijn om te horen dat de naaste familie de warmte van de NewMINIclub naar Coen toe weet te waarderen. Kreeg ook een brok in m'n keel van Storm, de hond van Coen, die net als alle familie en vrienden toch ook z'n baasje moet missen. Ook hij bracht z'n baasje een laatste groet met z'n twee voorpoten en z'n kop plat op Coen's kist. Ik zal dit beeld van Coen's trouwe viervoeter niet snel vergeten. Wij zullen Coen ons altijd blijven herinneren als een fijne, aardige gozer, als een van ons. Alfonso, familie en naaste vrienden alle sterkte toegewenst die jullie nodig hebben de komende tijd. Alle NewMINIclubbers een mooie rit toegewenst a.s. 9 september, een rit opgedragen aan Coen. Wij kunnen daar door vakantie helaas niet bij zijn, maar in gedachten zijn wij bij jullie en bij Coen.

Sepp & Ester
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hoek van Holland
Berichten: 309
Lid geworden op: 09 feb 2007, 13:35

03 sep 2007, 21:47

Ida, klasse om zo namens de NewMiniclub te spreken op de uitvaart van Coen.
Daar heb ik echt bewondering voor! :-))

Ook al kende ik Coen niet, hij zal dit vast en zeker super gevonden hebben.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

03 sep 2007, 21:59

Smous en ik zijn ook weer terug van de uitvaart. Allereerst bij Alfonso koffie gedronken en kennis gemaakt met wat goede vrienden van hem. Daarna op weg met 4 mini's naar het mortuarium om daar coen op te halen. Inmiddels was daar de familie van hem al samen gekomen. Nog even wat familieleden gecondoleerd en toen op weg naar het crematorium. Bij binnenkomst viel het me in eens op dat er nog meer newminiclubbers af waren gekomen voor coen. Vond het erg indrukwekkend om te zien hoeveel mensen er waren. De mis was precies zoals coen zelf was, niet te moeilijk en niet te veel poespas er op. Nog een mooie gedichtje van het nichtje van coen en ida heeft zelf ook nog een mooi woordje gesproken. De liederen die coen zelf uit heeft gezocht werden ten gehore gebracht. Toen schoot bij mij het moment nog door mijn hoofd dat hij ons het liedje nog heeft laten luisteren en wat voor gevoelens hij erbij had.
Naderhand was het moment aangebroken om afscheid van onze lieve vriend te nemen. Heb hem gedag gezegd en met pijn in mijn hart afscheid genomen.

Lieve coen, we gaan je missen! De mergelstedenroute wordt speciaal aan jou opgedragen!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

03 sep 2007, 22:15

Afbeelding

Coen, het doek is gevallen...... jouw banner staat al de hele dag op m'n netvlies.

Ik zal MINIJCW altijd blijven herinneren met zijn DS WORKS. Fijn dat er een DS op zijn kist stond. Ik las al ergens dat er waarschijnlijk een kalender gaat komen en dat de maand augustus voor Coen is.

Hartverscheurend als ik Storm in zijn trouwe hondenoogjes keek. Wat een verdriet. Wat een emotie bij je mooie lieve woorden, Ida. (ik ben trots op je).
Fijn dat we er waren voor onze dappere Coen........
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

03 sep 2007, 22:40

Coen, vriend, het ga je goed ... we dragen je voor altijd in ons hart mee

Alfonso en naaste familie, nogmaals sterkte in deze moeilijke tijden
lieve aai over storm's hoofdje

Ida, bedankt voor die mooie woorden die je uitsprak in naam van ons allen

Benny & Nancy
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

03 sep 2007, 23:49

Ik ben er een beetje stil van. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Ida, ik vond het super van je dat je jouw verhaaltje zelf deed en af kon maken. Ik wist dat je het kon. :wink:

Wat heel de tijd in m'n hoofd blijft spoken is het gedichtje wat het nichtje van Coen (Chris) ons voorlas. Het was werkelijk hartverscheurend om aan te horen. Zo knap van d'r dat ze dat deed voor haar oom.

Ik ben helemaal gesloopt, dus ik ga zo slapen.

Coen, ik mis je al verschrikkelijk. Je zou 9 September met me meerijden tijdens de Mergelstedenroute. Je lieve neefje wil graag mee, dus de lege plek naast me word toch met 'Hoeks-DNA' gevuld en dat geeft me een goed gevoel. Ik zal goed voor hem zorgen die dag kerel, komt goed!

Alfonso en uiteraard de familie van Coen, als er iets is wat ik voor jullie kan betekenen, dan moet je het echt laten weten!
Afbeelding
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Horn
Berichten: 273
Lid geworden op: 15 feb 2006, 09:28

04 sep 2007, 01:10

Vreselijk nieuws om te horen.

Vrienden en familie sterkte gewenst met dit grote verlies!
Sinds 07-2009 helaas geen Mini meer. Rijd nu een A4.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

04 sep 2007, 07:42

Ik ben blij dat ik erbij was.

Ida, erg mooie woorden van je. Knap gedaan meid!
3
3 musketiers

04 sep 2007, 08:54

Lieve mini club leden.
Het doet me goed om te weten dat Coen zo'n speciaal plaatsje bij jullie heeft.
Ik ken Coen al een hele tijd en heb eens de eer gehad om met jullie mee te mogen op de mini foto dag in Antwerpen! Helaas heb ik hier nooit een foto van gehad Coen heeft ze wel laten zien maar doorsturen is er niet van gekomen. Samen met Lee Chon waren we de drie musketiers, ook al zagen we elkaar wat minder het laastste jaar de gedachte aan Coen en de vriendschap was nog steeds heel intens.
Ik ben blij om te weten dat hij zich helemaal in zijn nopjes voelde bij jullie.
Bedankt voor jullie steun en vriendschap aan Coen en Storm.

liefs Maike :cry:
TiEv
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Baasrode
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jul 2007, 09:07

04 sep 2007, 09:10

Onze deelneming aan de familie en vele vrienden.

Steeds hard om mee te maken en iemand te verliezen.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

04 sep 2007, 09:44

Ik vind het nog steeds erg moeilijk de juiste woorden te vinden voor het feit dat we gisteren afscheid hebben moeten nemen van Coen. Het is zo onwerkelijk.
Bijzonder indrukwekkend was de wijze waarop er door diverse mensen afscheid genomen werd van Coen. Vooral het emotionele woorden die Ida uitspraak maakte diepe indruk op me.
Daarna nog langs de kist gelopen om de laatst eer aan Coen te bewijzen. Niet veel later collectief in tranen uitgebarsten.

Coen, kerel, we zullen je blijven missen!!

Ik wens nogmaals iedereen hier, de familie, vrienden, Storm en Alfonso heel veel sterkte toe de komende zware tijd.

@ alle NewMINIclubbers: bedankt voor jullie steun gisteren.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Peerkie
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 449
Lid geworden op: 20 jan 2007, 22:13

04 sep 2007, 09:53

Indrukwekkend hoeveel belangstelling er was om afscheid te nemen van Coen. Het was een heftige en emotionele gebeurtenis en ik ben blij dat ik er deel van heb mogen uitmaken. Mijn complimenten aan Ida voor haar woorden, heel knap dat je dit kon. Alle familie en vrienden veel sterkte gewenst bij de verwerking en Coentje, we zullen je missen!
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

04 sep 2007, 10:35

Zelf konden we er helaas niet bij zijn maar hebben er wel aan gedacht uiteraard. Maar als ik het zo lees geeft het wel een goed gevoel dat de NewMINIclub zoveel heeft kunnen betekenen voor de familie en uiteraard voor Coen zelf. Daar mogen we als klein clubje toch best trost op zijn.
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

04 sep 2007, 10:59

Ook ik kon er jammer genoeg niet bij zijn, maar zoals Marjolein en Fast bunny zeggen, ik gedachten wel.
Ben blij dat de nabestaanden veel aan onze steun als NewMINIclub gehad hebben.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”