1000x dank!

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
mini jcw2
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Luyksgestel
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 sep 2007, 17:34

1000x dank!

27 sep 2007, 16:56

Lieve minicluppers,

Ik (en de rest van de familie) willen iedereen die zijn medeleven betuigd heeft bij het overlijden van Coen (mini jcw) heel,heel hartelijk bedanken. We hebben Coen er vaak mee voor de gek gehouden zoals hij altijd bezig was met dat autootje van hem. Nooit was het goed genoeg, het kon altijd beter, mooier.
Het was ook heel hartverwarmend om te zien dat er zoveel mensen de moeite hadden genomen om naar zijn crematie te komen.
Roy (mini jcw2) was altijd al samen met Coen bezig over auto's maar is sinds de mergelstedenroute kompleet doorgeslagen (in de goede zin van het woord) en is dan ook elke dag te vinden op new mini club.nl
Het condoleance register op deze site was ook geweldig. Ik heb nu zelf ondervonden dat een klein woord van iemand je al zo goed kan doen.
Coen zijn mini is verkocht maar toen ik bij de mergelroute al die auto's zag kreeg ik spontaan spijt! Het is gewoon echt een gaaf ding.
Ida,Kai,Coen,Bas en Chantal een speciaal woord van dank aan jullie. In de laatste dagen van zijn leven wilde hij niet veel mensen meer zien maar voor jullie had hij altijd tijd en dat geeft toch wel aan hoe speciaal jullie voor hem waren. Vergeet dat nooit!
Tot slot: geniet van elke dag want het kan zo afgelopen zijn! Erg cliche maar o zo waar.

Groetjes Marly.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

27 sep 2007, 17:05

Lieve Marly,

Ik vind het fijn om te lezen dat Coen het fijn vond dat we er waren.
Ik zelf en ook Bas Chantal en Coen wilde er iig heel graag voor hem zijn. Ik ben ook enorm blij dat jullie
als familie zijnde ons met open armen ontvingen. Dat heeft het afscheid nemen van Coen en het omgaan
met zeker makkelijker gemaakt.
Ik brand hier elke dag een kaarsje bij zijn foto die een mooi plekje heeft op de open haard.
Zo is tie er voor mij nog steeds bij.
Ik ben ook blij de Roy zo genoten heeft en hij is zeker altijd welkom als er een plekje vrij is voor een ritje.
Lieve familie nogmaals sterkte en we houden contact hoor!!!

Liefs Ida
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 27 sep 2007, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

27 sep 2007, 17:47

Hoi Marly,

Coen kon inderdaad erg genieten van de mini en ook van de club. Dat was ook wel bij zijn eerste mini te merken. Helaas heeft hij niet zo veel plezier beleefd aan zijn nieuwe. Vond het altijd erg fijn om even bij Coen op bezoek te gaan en te kijken hoe het met hem was. Ook ging hij graag met ons mee leuke dingen doen. Ik zie hem nog steeds zitten op de markt in Eindhoven met een groot bord met fruit en andere lekkernijen er op. Tevens wil ik jullie als familie een pluim op de hoed geven dat jullie ons zo warm hebben ontvangen tijdens het ziekbed van Coen. We waren al snel geen "vreemden" meer als we op bezoek kwamen. Dit gaf me een bijzonder goed gevoel en ook dat Coen het fijn vond dat we er waren.

Zoals er al geschreven is mag Roy vaker komen kijken bij meetings van de club. Dat vinden we helemaal niet erg.
Je berichtje hier op het forum wordt zeker goed gewaardeerd.

Veel sterkte nog, en natuurlijk vergeten we Coen niet!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

27 sep 2007, 21:57

Marly,

Ik ben blij dat we Roy hier op het forum mogen hebben. Zoals ik al had gemeld is het 'vrij' verslavend! Bij mij is er sinds mijn aanmelding nog geen dag voorbij gegaan dat ik NIET op het forum heb gekeken.

Ik ben nog steeds ontzettend blij dat we bij Coen in het ziekenhuis aanwezig mochten zijn. Ik kon me op dat moment ook zo goed voorstellen dat jullie als 'familie' samen wilde zijn.

Coentje zou samen met mij de Mergelstedenroute rijden. Ik vind het zo jammer dat hij dat niet meer mee heeft mogen maken. Hij had het zeker te weten een hele gave route gevonden. Daarentegen vond ik het wel super om Roy op die stoel te hebben zitten. Roy heeft wel een redelijke hoeveelheid 'trekjes' die Coentje ook had. Heel herkenbaar. Dat gaf op een of andere manier een goed gevoel.

Bedankt voor je lieve woorden. Als we Roy nog eens mee kunnen nemen tijdens een ritje doen we dat uiteraard heel graag. Hij houd zelf het forum goed in de gaten heb ik op MSN al gemerkt, dus ik vermoed dat het wel goed zal komen met dat 'meerijden'. :mrgreen:

Coentje is zeker iemand die ik niet zal vergeten, daar hebben we veel te veel goede herinneringen voor. :wink:

Als er iets is wat ik/we kunnen doen, je hebt m'n nummer.

Tot snel,

Kaj
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

27 sep 2007, 23:10

Heey Marly en family,

Meerdere dingen gaan door mijn hoofd nu. Mijn happy gevoel is er omdat ik blij ben omdat jullie het allemaal goed ervaren hebben en ook omdat ik weet dat coentje nu rust heeft. Gelukkig hebben we hem de laatste dagen goed bij kunnen staan en ben blij dat we zo goed ontvangen werden door jou en de rest van de familie.
Het andere gevoel is het kippenvel gevoel omdat ik toch vaak nog aan coentje denk en omdat jij nu namens jou zelf en de familie hier een bericht post.

Heb Roy inmiddels vaak op msn gespot en met hem gesproken. Hij is uiteraard altijd welkom en net als jullie!!

Nooit zal coentje vergeten worden en ik weet zeker dat hij nu rust heeft.. Geen gezeur meer aan zijn lichaam. Ben blij voor coentje en triest voor de rest van de wereld omdat wij nu zonder zo'n goed en plezierig persoon moeten doen!

Bedankt voor je woorden en wellicht tot ziens.

Heel veel sterkte nog en zeker met de aankomende feestdagen etc.
Wat mijn goede vriend Kaj al zei, "Als er iets is wat ik/we kunnen doen, je hebt m'n nummer."

Groeten en geniet inderdaad van het leven wat zo over kan zijn!

Coen de Korte
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

29 sep 2007, 01:04

Ben blij dat jullie onze woorden als positief ervaren hebben.
En wat betreft mij mag Roy elke rit mee, denk dat er zat mensen zijn die zo'n goede navigator naast hun wilen hebben.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

31 aug 2008, 21:21

Alweer een jaar geleden vandaag....................fijn dat ik hier af en toe nog eens een berichtje tegenkom wat Coen gepost heeft.
Ik zal MINIJCW nooit vergeten.

Afbeelding


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

01 sep 2008, 10:28

Dito :|
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

01 sep 2008, 10:47

Dat heb je met een mini-community. Eens lid, altijd lid. Niemand wordt vergeten

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”