voorstellen Robbie

Stel je hier even voor.
rubberenrobbie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2019, 15:36

voorstellen Robbie

23 mei 2019, 13:27

Hoi,
Heb sinds deze week een Cooper S van 2002. Lekker bakkie met alles erop en eraan. Foto volgt nog.
Ongeveer mijn 65e auto in mijn carriere schat ik, varierend van Fiat 127 tot Porsche Boxster.

Leuk om hier zoveel enthousiasme te zien.
Ik heb ook gelijk een vraag : in deze auto zit een navi-systeem vanaf fabriek, maar geen CD erbij.
Ik weet dat ik ze op MP kan kopen of bij de dealer, maar hoe heet mijn systeem eigenlijk ?
Hij vraagt om een CD, maar kan het ook een dvd zijn ? Ik zie aan het scherm dat het waarschijnlijk dezelfde navi is als van mijn BMW Z4 van 2003...

Gr.Robbie
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: voorstellen Robbie

23 mei 2019, 13:50

Welkom op het Forum Robbie!
Als dit ongeveer je 65ste auto wordt, vraag ik me af; wat heeft je er toe geleid om een MINI aan te schaffen? Heb je wel eens eerder een MINI gehad?

Over je navi probleem heb ik zelf geen idee van. Maar als je denkt als het de Zelfde navi is als je Z4, waarom probeer je niet de cd daarvan in je mini? Er zit een kans in dat het werkt, omdat mini van bmw is! Nooit geschoten is altijd mis!

Maar naast dat, wens ik je nog fijne en veilige kilometers met je aanwinst!

Groetjes,
Quint

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

rubberenrobbie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2019, 15:36

Re: voorstellen Robbie

23 mei 2019, 14:36

Dank je Quint. De Z4 heb ik al een jaar of 6 niet meer :-)
Ik heb veel auto's gehad omdat ik ook al wat ouder ben zeg maar.
Mijn vorige was een 116i BMW en vond het nu tijd om wat goedkoops (qua aanschaf dan) te gaan rijden daar ik amper nog km's maak...
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: voorstellen Robbie

23 mei 2019, 15:24


rubberenrobbie schreef:Dank je Quint. De Z4 heb ik al een jaar of 6 niet meer :-)
Ik heb veel auto's gehad omdat ik ook al wat ouder ben zeg maar.
Mijn vorige was een 116i BMW en vond het nu tijd om wat goedkoops (qua aanschaf dan) te gaan rijden daar ik amper nog km's maak...
Ahh... het kwam zo over dat je de Z4 nog had...
En ik ging er wel beetje van uit dat je een tikkie ouder zou zijn, want ga er niet van uit dat je 25 bent, en dan zo veel auto's doorheen verbrand hebbenAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”