Hallo allemaal

Stel je hier even voor.
MikeyCooperS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2020, 08:25

Hallo allemaal

18 jan 2020, 15:55

Mijn naam is Michael Hansen, 39 jaar en woon in Geertruidenberg. Sinds kort in bezit van een mini Cooper S uit 2002. Ingevoerd vanuit Zwitserland en komt af van de eerste eigenaar en heeft 186.000 km gereden. Altijd dealer onderhouden en altijd op tijd alle beurten gehad.

Daar ga ik natuurlijk mee door. Ik heb gekozen voor de eerste generatie mini ivm de supercharger. Ik heb daar persoonlijk meer mee dan met een turbo. Nu gaat er nog wel het 1 en ander aan veranderd worden, maar alles op zijn tijd. Als er mensen zijn die mij tips en trics kunnen geven, dan hoor ik ze graag. Ik denk dat ik hier best wat informatie kan krijgen
Bijlagen
20191230_083121.jpg
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Hallo allemaal

18 jan 2020, 18:46

Welkom en leuke mini. Lekker kleurtje. Iig geen grijze muis . Op het forum is best wat inspiratie te vinden voor aanpassingen. Voor elk budget is er wel iets. Gelukkig kan budget ook weer worden aangepast. Mini’s zijn nooit klaar

Veel veilige en plezierige kilometers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Hallo allemaal

18 jan 2020, 19:23

Van harte welkom Michael op het NewMINIclub forum.

Genoeg info en ideeën hier te vinden, check hiervoor de R53 topics viewforum.php?f=22 en Show Your Ride viewforum.php?f=3.

Onderin bij Links staan nog een paar handige links waaronder die naar NewTIS.info.

Veel (rij)plezier met je R53 en hier op het forum,

Mvg. Milco
MikeyCooperS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2020, 08:25

Re: Hallo allemaal

20 jan 2020, 20:38

Daniel_S schreef:
18 jan 2020, 18:46
Welkom en leuke mini. Lekker kleurtje. Iig geen grijze muis Afbeelding. Op het forum is best wat inspiratie te vinden voor aanpassingen. Voor elk budget is er wel iets. Gelukkig kan budget ook weer worden aangepast. Mini’s zijn nooit klaar Afbeelding

Veel veilige en plezierige kilometers.
Dank je wel. Over de kleur ben ik ook zeer duidelijk geweest ja, ut moet opvallen hahaha

Terug naar “Who are U?”