Stuckey

Stel je hier even voor.
Stuckey
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2021, 20:12

Stuckey

16 sep 2021, 20:02

Zoals het hoort.... Ik ben Alex, woonachtig in het midden van het land. Mijn vorige nick (Texpert) kreeg ik niet meer werkend, iets te lang afwezig geweest vermoed ik.
Ben al een tijdje in het bezit van een ‘83-er Mini 1000 LE, daarnaast een bijhoorlijke tijd een ‘03 Cooper Chili gehad, een tijdje een One en daarnaast hebben we al een tijd een ‘07 R52.

Omdat het toch altijd blijft jeuken ben ik aan het kijken voor een Cooper S van de 2e generatie. Da’s redelijk riskant heb ik in,iddels ingelezen... Is het echt zo erg met deze generatie “s” jes? Het valt mij op dat de meeste autos bijhoorlijk wat eigenaren versleten hebben. Of is een R53 toch echt wel beter? Onze cabrio is een automaat, dus prefereer nu een handbak. Nog even wat uitzoekwerk... :?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Stuckey

19 sep 2021, 14:27

Welcome back Alex,

het account Texpert is nog actief dus als dat jouw toebehoort kunnen we ook zorg dragen dat je daar weer op kan loggen.
Up to you,

ik hoor het wel,

Mvg. Milco
Stuckey
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2021, 20:12

Re: Stuckey

24 okt 2021, 20:02

Dat zal mooi zijn :-)
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Stuckey

25 okt 2021, 22:33

Alex,

stuur me even PB bericht met je huidige mailadres of het mailadres van de registratie in 2007 moet nog actief zijn
([email protected] account).

Ik kan je dan een nieuw wachtwoord geven en je mailadres aanpassen zodat je je oude account weer kan gebruiken.
Als dat geregeld is zouden we het nieuwe account kunnen laten vallen cq verwijderen.

Als je dus je oude account weer up and running wil zie ik je PB wel tegemoet.

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”