Terug van weg geweest

Stel je hier even voor.
Ch
Chelse@

Re: Terug van weg geweest

20 mar 2022, 21:40

Hallo. Daar zijn we weer,
Nooit de mini clubman kunnen vergeten. En nu na veel wikken en wegen en een goed bod op mijn 1992 VW polo GT.( Helaas wel koppakking probleem) op zoek gegaan naar een vervanger van dit icoon.
Ik dacht de vervanging gevonden te hebben toen ik een mooie grijs metallic met rode accenten had gevonden op MP. Deal gesloten ovb dat er een melding op de display zou worden gefixt.
Helaas melding was iets? Waardoor de verkoper hem niet meer wilde verkopen aan een particulier. Erg jammer want in mijn ogen helemaal klaar.
Dus weer opnieuw opzoek. Nu kreeg ik bij het vertellen van mijn verhaal bij de koper van mijn Polo de tip dat hij er een binnenkreeg. Enige info. Is van een vrouwtje geweest en is wit.
Gisteren wezen kijken en gekocht. De prijs van de "witte" gaf wat ruimte voor wat aanpassingen. En wat ik gelezen had is de Cooper wellicht motorisch een betere keuze als de S..
Redelijk in de opties zoals.
*Sportknop
*Xenon
*Zwarte hemel
*Panodak
*Half leer
*Airconditioning
*Cruisecontrol
"Opbergpakket.

Helaas ook voorzien van wat problemen
*Deur bestuurderskant gaat via CV op slot maar niet open
*Sinds de lange terugweg vandaag motorstoring
*Slechts 1 Sleutel
* Slecht cosmetische staat.
* Motor gaf bij de vraag om koude lucht ineens alleen maar warme lucht. Koelvloeistof en olie zijn echter oke. En Motortemperatur wordt niet aangegeven bij een mini(raaarrrrrr)

Mocht iemand suggesties of oplossing weten dan lees ik die graag.

To do list.
*2x verstralers op de gril
*Grote beurt
*Aero front
*Airco afvullen
*Laten polijsten
Groeten uit Brabant van Chelsea met nu een @ op het eind. Kon niet meer bij mijn eerste account namelijk.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2220
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Terug van weg geweest

21 mar 2022, 10:20

Welkom terug!

Hopelijk zijn de minpunten snel en niet al te duur opgelost binnenkort.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Terug van weg geweest

21 mar 2022, 15:01

Chelse@ schreef:
20 mar 2022, 21:40
Hallo. Daar zijn we weer,
Nooit de mini clubman kunnen vergeten. En nu na veel wikken en wegen en een goed bod op mijn 1992 VW polo GT.( Helaas wel koppakking probleem) op zoek gegaan naar een vervanger van dit icoon.
Ik dacht de vervanging gevonden te hebben toen ik een mooie grijs metallic met rode accenten had gevonden op MP. Deal gesloten ovb dat er een melding op de display zou worden gefixt.
Helaas melding was iets? Waardoor de verkoper hem niet meer wilde verkopen aan een particulier. Erg jammer want in mijn ogen helemaal klaar.
Dus weer opnieuw opzoek. Nu kreeg ik bij het vertellen van mijn verhaal bij de koper van mijn Polo de tip dat hij er een binnenkreeg. Enige info. Is van een vrouwtje geweest en is wit.
Gisteren wezen kijken en gekocht. De prijs van de "witte" gaf wat ruimte voor wat aanpassingen. En wat ik gelezen had is de Cooper wellicht motorisch een betere keuze als de S..
Redelijk in de opties zoals.
*Sportknop
*Xenon
*Zwarte hemel
*Panodak
*Half leer
*Airconditioning
*Cruisecontrol
"Opbergpakket.

Helaas ook voorzien van wat problemen
*Deur bestuurderskant gaat via CV op slot maar niet open
*Sinds de lange terugweg vandaag motorstoring
*Slechts 1 Sleutel
* Slecht cosmetische staat.
* Motor gaf bij de vraag om koude lucht ineens alleen maar warme lucht. Koelvloeistof en olie zijn echter oke. En Motortemperatur wordt niet aangegeven bij een mini(raaarrrrrr)

Mocht iemand suggesties of oplossing weten dan lees ik die graag.

To do list.
*2x verstralers op de gril
*Grote beurt
*Aero front
*Airco afvullen
*Laten polijsten
Groeten uit Brabant van Chelsea met nu een @ op het eind. Kon niet meer bij mijn eerste account namelijk.
Beste Chelse@,

Welcome back en ik heb even gekeken in de database en je oude account is nog actief met de forumnaam Chelsea.
Aangemaakt op 29 dec 2009 en laatst actief op 30 jun 2017. Als ik naar het mailadres kijk is er geregistreerd met een onsbrabantnet.nl account. Mocht dat jouw account zijn dan kan ik hem voor je resetten en je een nieuw wachtwoord geven, dan heb je je oude account terug.
Up to you, dan kan je dit bericht kopiëren en onder je oude account toevoegen en kunnen we dit nieuwe account verwijderen. Dan houden we de account database ook mooi opgeschoond.

Ik zie wel dat je oude mailadres een andere is waarmee je nu geregistreerd hebt dus laat maar weten als we je oude account in ere moeten herstellen. Stuur me anders even een PB en geef even aan met welk mailadres je het oude account wil heractiveren, met het oude bestaande mailadres of met het nieuwe.

Ik hoor het wel,

mvg. Milco
chelsea
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Beek en Donk
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 dec 2009, 13:51

Re: Terug van weg geweest

21 mar 2022, 20:26

Zo Milco heeft er voor gezorgd dat mijn origineel account weer actief is.
Eens kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn huidige clubman.
Drive a mini, maximum fun!!!!
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Terug van weg geweest

21 mar 2022, 20:36

Mooi dat het werkt Jurgen,

ik ga dan je nieuwe account verwijderen en zal deze topic behouden en tevens pas ik even je mailadres aan.
We zien de foto wel verschijnen,

Gr. Milco

Terug naar “Who are U?”