Voorstellen nieuw lid

Stel je hier even voor.
robinbn
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2018, 17:51

Voorstellen nieuw lid

02 apr 2018, 19:33

Beste lezers,

Ik ben Robin, nieuw op dit forum. Ik heb mijzelf enkele weken geleden een leuk cadeautje gedaan: een hele mooie Mini Cooper uit 2009.

Ik ben 20 jaar, bijna drie jaar in het bezet van mijn rijbewijs en heb eigenlijk al die tijd geroepen dat ik een bmw wilde kopen. Ik ben altijd verliefd geweest op de e46 coupe, maar ik ben toch steeds niet tot aankoop aangegaan. Het is al een wat oudere auto, groter en dus zwaarder, verbruiken wat meer…

Een paar weken geleden kwam in eens het onderwerp mini aan bod. Best leuke autootjes om te zien, niet zo groot en zo zwaar dus scheelt wat in de mrb (heb eigenlijk ook geen grote auto nodig) en het schijnt een fantastisch sturende auto te zijn… Ik ben vrij groot dus ik vroeg me af of ik er wel goed in kon zitten. Toch maar is een proef ritje gaan maken dan….
Ik wilde eigenlijk een proefrit gaan maken in een cooper s, altijd leuk wat meer vermogen, maar die stonden niet echt in de buurt te koop en ik wilde toch eerst is weten of een mini ansich wel bij mij past.

Zo gezegd, zo gedaan en een afspraak gemaakt voor een proefrit in een 120pk sterke cooper. Ik ging zitten en ik was positief verrast over de ruimte die ik had. Dan maar even een stukje rijden…. Eenmaal aan het sturen was ik natuurlijk helemaal verkocht. Een cooper s leek me in eerste instantie wat leuker, maar 120pk was eigenlijk ook vlot zat. Ik ben nog jong dus ik moet eigenlijk ook niet meteen te groot beginnen.

Eenmaal terug van een zeer vermakelijke proefrit om de tafel gegaan om te kijken wat er prijs mogelijk was. Naar huis gegaan, nachtje over geslapen, nogsteeds even enthousiast dus die dag weer terug en een handtekening gezet. Het ging allemaal iets sneller dan verwacht en dat was hem dan…. Na drie jaar bmw’s bekijken eindelijk mijn eerste eigen auto! Toch nog een klein beetje een bmw geworden.

Hartstikke blij met mn auto en veel plezier kilometers gemaakt de aflopen afgelopen weken.

Een paar kiekjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overall ben ik erg tevreden met mijn aankoop, ik heb alleen een probleempje met het toerental. Dit zal ik in een ander topic beschrijven.

Mvg, Robin
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen nieuw lid

02 apr 2018, 20:37

Welkom Robin,

mooie MINI, zo zag de mijne er, toen ik hem kocht, ook uit alleen dan in de kleur BRG.

Afbeelding

Ondertussen is er door de ideeën hier opgedaan wel wat veranderd

Afbeelding

Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier op het forum :icon_top:

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Voorstellen nieuw lid

03 apr 2018, 09:43

Welkom en veel plezier hier en tot ziens op een van de meetings/ritten
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Voorstellen nieuw lid

03 apr 2018, 12:49

Hi Robin, welkom bij NewMINIclub Nederland en gefeliciteerd met de aankoop van je "mooie rooie".
Let op met het lezen van topics, bezoeken van meetings of meedoen aan ritten.
Je kunt ernstig besmet raken met het "mod virus" en daar is lastig van af te komen kan ik je melden.
Verder veel lees en kijkplezier gewenst hier en wie weet tot ziens bij 1 van de evenementen :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”