Hoi allemaal

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 689
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: Hoi allemaal

07 mei 2018, 11:54

Als ik het goed herinner heeft Patrick deze er ook even onder gehad...?
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: Hoi allemaal

07 mei 2018, 12:42

voor de difusser dat zijn 5 onderdelen 1 difusser 2 platen en 2 beugels en schroeven.
heb je een krik en 2 pootjes is het goed zelf te doen
AtteTjaPNurD schreef:Bedankt voor de felicitaties allemaal!!
ik wacht idd ff rustig af heb ook nog niet echt een vaste datum met de garage afgesproken ivm ik wil dat de rammel goed gemaakt wordt dus ik heb gezegd neem er maar de tijd voor. maar stiekem begint het wel te kriebelen hahaha

@Charlie De wielen die er nu onder zitten vind ik stiekem wel heel goed staan en aangezien er 4 nieuwe zomerbanden op komen zal ik voorlopig niet echt een andere set wielen willen denk ik. maar ik hou je in het achterhoofd als ik een andere set eronder wil :D

@Louis dat weet ik dus nog niet zeker maar hoop einde van deze week en anders in de loop van volgende week.

@Patrick Dankjewel!! op het moment dat ik hem heb zal ik haar goed behandelen maak je maar geen zorgen :d de garage had ff gekeken maar zei dus dat het achter het navigatie paneel vandaan kwam hij zou het dashboard sowieso demonteren om het goed te maken.


Dan nog een algemene vraag, Ik heb een gp2 difusser gevonden maar mijn vraag is kan ik deze zo monteren of moeten er nog dingen voor worden aangepast

Afbeelding

alvast bedankt weer
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

07 mei 2018, 13:41

@roywes ik zie het vaak voorbij komen idd dat de mini's met het n14 blok wel wat olie lusten ja daar ben ik nu ook niet echt bang voor ik zorg wel dat ik altijd een liter in de auto heb liggen.
@robertok Klopt had op zijn page gezien dat ie idd ff de diffuser eronder heeft gehad.
@ Patrick Thx degene die hem verkoopt heeft alleen de diffuser volgens mij en niet de overige aanbouwdelen. ik zat net via realoem te kijken maar die zijn volgens mij ook niet meer nieuw te bestellen
Gebruikersavatar
Frans.
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Zuid Limburg
Berichten: 101
Lid geworden op: 12 nov 2015, 21:23

Re: Hoi allemaal

11 mei 2018, 10:32

:icon_top: Mooie Mini, veel plezier ermee zodra je hem hebt :rijden
Klik hier voor mijn SYR
Gebruikersavatar
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 575
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:24

Re: Hoi allemaal

12 mei 2018, 16:57

Hoi,
Ik zie dat hij verkocht is,Dus nu definitief voor jou ?.
Heel veel plezier ermee man wanneer je hem hebt.
Ga je veel plezier van hebben.
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

13 mei 2018, 22:00

Gisteren mocht ik idd de mini ophalen, en is ie dus officieel van mij. helaas was de pret van korte duur ik moest vanuit wijk aan aalburg naar tilburg toe rijden en ging even langs mijn broer in waalwijk om de banden daar in de garage te droppen . toen ik in waalwijk aankwam kreeg ik de melding Motoroliedruk te laag . daar schrok ik best wel van dus meteen de mini aan de kant gezet en uit gedaan. daarna de oliepijl gecheckt en deze stond netjes op pijl. dus meteen de garage gebeld en vandaag weer terug gebracht. hij gaat er morgen direct naar kijken, persoonlijk denk ik dat het gewoon een sensor is en hoop ik natuurlijk dat het niks ernstigs is. ben ik wel even blij dat er garantie op de wagen zit

@Pboy dankjewel en met de plezier gaat het wel goedkomen het is echt zo een leuke en dikke auto!
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Hoi allemaal

14 mei 2018, 17:55

Welkom Micheal op het NewMINIclub forum.
De vorige van Patrick, een hele mooie MINI en zoals al gezegd, olie lusten ze allemaal, vooral de N14 blokken maar mijn N12 Cooper lust ook wel een liter op de 4000km. Het verbruik is bij mij wel wat minder geworden omdat ik van 5W30 overgestapt ben naar 5W40.

Hopen dat de melding te lage oliedruk inderdaad een sensor is maar verwacht dat ze dat bij Den Oudert wel goed op zullen lossen. Ik vond de zwarte velgen die Patrick er onder had zitten ontzettend dik staan en dan maakt het eigenlijk niet uit wat voor een MINI velg, zwart staat gewoon super bij dat blauw.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst :rijden

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 575
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:24

Re: Hoi allemaal

14 mei 2018, 22:20

K.. om te lezen dat je deze storing nu hebt,hoop dat ze het netjes oplossen waar ik wel van uit ga .
Hij heeft mij ook heel netjes geholpen.ik heb zelf eigenlijk nooit een storing gehad eerlijk gezegd.
Het énige wat ik wel is had was als hij 2 dagen stil stond dat hij wat schokten omdat hij de olie naar boven moest pompen maar dat was na een minuutje weg.nou heel veel sterkte en als hij weer storing vrij is lekker genieten
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

17 mei 2018, 23:08

Nou kleine update, de auto staat nog bij de garage, helaas geen sensortje dus de verkoper had het vandaag een klein beetje uitgelegd aan mij maar wist het zelf ook niet helemaal. iets met een oliezeef of dergelijke, dacht zelf dat hij misschien de carter ontluchting bedoelde? ik hoop hem morgen weer op te kunnen halen.

@Milco bedankt voor de verwelkoming, ik had idd gelezen dat het olieverbruik met de 5w40 iets minder zou worden. De zwarte velgen die Patrick eronder had stonden de mini idd heel goed. vind jammer dat mini 4x100 gebruikt maakt het aanbod toch wel echt beperkt. maar voorlopig blijft de mini zoals die nu is en wil ik er eerst van genieten.

@patrick, is idd ff klote maar niks aan te doen. ik heb 2x proef gereden met de auto en toen niks gehad dus het zal niet aan de auto liggen hahaha het is gewoon even pech maar aan de andere kant weer geluk dat het in de garantie periode valt. dat de auto ff moeilijk liep had ik gezien toen die de wagen voor het eerst startte nadat je hem had ingerolen, maar daar ben ik ook niet zo bang voor.

over de garage heb ik echt niks te klagen, toen ik hem zaterdag belde over de storing zei die ook meteen van kom hem maar terug brengen dan laat ik het maandag meteen checken want dit kan niet de bedoeling zijn . dus alleen maar duimpjes omhoog over de service. ik hou iedereen op de hoogte en als ik de mini terug heb zal ik even een project page aanmaken.

Terug naar “Who are U?”