Hoi allemaal

Stel je hier even voor.
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

02 mei 2018, 15:24

Nou kleine update dan,
ik heb de garage gesproken en nog een proefrit gemaakt ff een snelweg ritje gedaan dat was ik de vorige keer uit alle enthousiasme vergeten te doen :D
ik vind de auto verder te gek rijden en ben dan ook best wel verkocht. het olie verbruik wil ik voor lief nemen omdat de verdere historie van de auto bekend is en hij door een liefhebber gereden is. het blok gaat dan vast nog wel een keer uitelkaar om de klepseals te vervangen. echter toen ik aan het rijden was had ik op elke snelheid een heel irritante rammel in het interieur rond de 2000/2800 toeren en dat irriteerde me wel. ik heb met de garage afgesproken dat dit eerst gefixt moest worden voordat ik de koop over ga ook heb ik afgesproken om de auto op een zomerset te krijgen ipv de winterbanden die er nu nog onder zitten. helaas krijg ik er dus geen andere set velgen bij maar monteert hij 4 nieuwe zomerbanden op de huidige velgen ( vind ik ook al netjes) en geeft ie de winterbanden er los bij. verder zit er nog gewoon 3 maanden garantie op de motor bak en aandrijflijn op.
als het deze niet wordt heb ik ook nog een paar andere mini's op het oog maar daar weet ik het nog niet mee en heb ik ook nog niet bekeken.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/min ... ousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/min ... =mympBuyer
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/min ... =mympBuyer

al is de laatste wel echt aan het budget.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Hoi allemaal

02 mei 2018, 21:16

Maar das ook wel een hele mooie, die laatste rooie bij vdm :roll:
Geen idee of het verder wat is, maar mooi is ie wel.

Van de andere kant, je moet ook nog wat te modden / personaliseren overhouden :mrgreen:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Hoi allemaal

03 mei 2018, 01:32

Gewoon niet op de eerste de beste goed uitziende Mini verliefd worden.
Op onze forum is veel te lezen over elk model Mini, 1ste vs 2de generatie, supercharged of turbo. Min- maar ook pluspunten.
Ga sowieso voor een Cooper S ipv van een One of Cooper.
Ik was altijd van de 1ste generatie R53, das echt een kart en compressorgejank is heerlijk. Daar kon mijn 2de generatie R61 Paceman JCW niet tegenop.
Totdat ik in een R58 Coupe S reed, die rijdt net zoals een 1ste generatie NewMini.
Ik zou zeggen, ga proefrijden in alle generaties Mini’s.
Afbeelding
Ik heb ook nog paar Mini’s te koop staan, pb maar mocht je belangstelling hebben.
En anders Suc6 met het vinden van een mooie Mini. Ga je geen spijt van krijgen.
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Hoi allemaal

03 mei 2018, 06:50

nepnerd schreef:
03 mei 2018, 01:32
Ga sowieso voor een Cooper S ipv van een One of Cooper.
Een Cooper is ook super leuk vind ik. Je heb wel veel minder vermogen maar vergeleken met andere auto’s wil hij nog aardig van zijn plek komen! Ik heb er in ieder geval boven verwachting veel plezier van! Ik zeg uiteraard niet dat er ooit een S komt :wink:
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Hoi allemaal

03 mei 2018, 11:38

Pboy_007 schreef:
01 mei 2018, 22:31
En kon de garage nog wat regelen?

Patrick, je moet nog wel even je onderschrift wijzigen, er staat nu "my thunder grey" met een foto van je oude liefde :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

04 mei 2018, 21:35

Bedankt voor de reacties allemaal en het advies, ik heb de garage gisteren weer gesproken en ze hadden de oorzaak gevonden van het rammeltje het zit onder het dashboard achter de navigatie paneel. de garage gaat dit verder fixen alleen had ie er wel wat tijd voor nodig ivm andere verkochte auto's. dus op dit moment denk ik dat ik een mini heb aangeschaft.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Hoi allemaal

05 mei 2018, 09:41

Dan gefeliciteerd met de aankoop Michael :icon_top:

:rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

05 mei 2018, 11:18

Dankjewel Baseman! nog even wachten tot alles officieel is .
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Hoi allemaal

05 mei 2018, 17:58

Alvast gefeliciteerd. Gewoon nog ff geduld hebben.
Met de aankoop straks van de ex van Patrick zal je zeker een goede aankoop doen.
De blauwe is echt van een liefhebber geweest
Er zit ook iets van mij op de Mini namelijk de zilveren S Spokes (met winterbanden).
Als je de Mini hebt, stuur me een pb. Ik heb nog wel leuke velgen in de aanbieding.

Gr. Charlie
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Hoi allemaal

05 mei 2018, 23:49

Alvast gefeliciteerd! Wanneer kun je hem denk je ophalen?
Gebruikersavatar
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 575
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:24

Re: Hoi allemaal

06 mei 2018, 00:10

Hoi,
Gefeliciteerd man met je mooie mini,
Ik zat me er ook dood aan te ergeren aan die rammel, de rammel komt onder het dashboard kastje vandaan want als ik aan de onderkant trek links dan was de rammel weg, ik denk een kabeltje ofzo iets.ik was van plan om het dashboard los te halen deze zomer maar toen kwam de Thunder Grey in beeld en was verkocht. Verder heb ik altijd met plezier erin gereden.
Mvg,
Patrick
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 575
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:24

Re: Hoi allemaal

06 mei 2018, 00:12

Baseman schreef:
03 mei 2018, 11:38
Pboy_007 schreef:
01 mei 2018, 22:31
En kon de garage nog wat regelen?

Patrick, je moet nog wel even je onderschrift wijzigen, er staat nu "my thunder grey" met een foto van je oude liefde :wink:
Ik weet niet meer hoe dat moet met de nieuwe site vroeger ging je naar gallery ofzo maar nu weet ik het niet kun je me helpen mischien Jos.
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Hoi allemaal

07 mei 2018, 10:14

Pboy_007 schreef:
06 mei 2018, 00:12
Baseman schreef:
03 mei 2018, 11:38
Pboy_007 schreef:
01 mei 2018, 22:31
En kon de garage nog wat regelen?

Patrick, je moet nog wel even je onderschrift wijzigen, er staat nu "my thunder grey" met een foto van je oude liefde :wink:
Ik weet niet meer hoe dat moet met de nieuwe site vroeger ging je naar gallery ofzo maar nu weet ik het niet kun je me helpen mischien Jos.
Ik heb het voor je aangepast Patrick.
Mocht je liever een andere foto hebben, dan moet je me die ff sturen..
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
AtteTjaPNurD
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:49

Re: Hoi allemaal

07 mei 2018, 11:23

Bedankt voor de felicitaties allemaal!!
ik wacht idd ff rustig af heb ook nog niet echt een vaste datum met de garage afgesproken ivm ik wil dat de rammel goed gemaakt wordt dus ik heb gezegd neem er maar de tijd voor. maar stiekem begint het wel te kriebelen hahaha

@Charlie De wielen die er nu onder zitten vind ik stiekem wel heel goed staan en aangezien er 4 nieuwe zomerbanden op komen zal ik voorlopig niet echt een andere set wielen willen denk ik. maar ik hou je in het achterhoofd als ik een andere set eronder wil :D

@Louis dat weet ik dus nog niet zeker maar hoop einde van deze week en anders in de loop van volgende week.

@Patrick Dankjewel!! op het moment dat ik hem heb zal ik haar goed behandelen maak je maar geen zorgen :d de garage had ff gekeken maar zei dus dat het achter het navigatie paneel vandaan kwam hij zou het dashboard sowieso demonteren om het goed te maken.


Dan nog een algemene vraag, Ik heb een gp2 difusser gevonden maar mijn vraag is kan ik deze zo monteren of moeten er nog dingen voor worden aangepast

Afbeelding

alvast bedankt weer
Roywes
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 apr 2018, 01:03

Re: Hoi allemaal

07 mei 2018, 11:53

Olieverbruik van 1L op 2000km wen er maar aan. Denk dat vele van de R56’s het hebben welke mog niet gereviseerd zijn. Zo ook die van mij lust wel wat olie... het weegt niet op tegen de lol die je van de auto hebt en eens in de maand even pijlen en bijvullen.

Terug naar “Who are U?”