Even voorstellen: Sidney

Stel je hier even voor.
sidney
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2018, 09:41

Even voorstellen: Sidney

11 mei 2018, 18:49

Mijn naam is Sidney, 25 jaar oud en ik heb dit forum de laatste weken goed bestudeerd omdat wij een mini wilden kopen.
twee uurtjes geleden is de knoop doorgehakt en hebben wij (of eigenlijk, heeft mijn vriendin) een MINI gekocht.
Het is een Clubman Cooper S geworden uit 2007 met een kilometerstand van bijna 80.000.
het is een vrij complete auto, het enige wat wij ''missen'' is het panoramadak en de stoelverwarming.
Over anderhalve week kunnen we de auto ophalen en de eerste mod's zijn zojuist op de terugweg naar huis al besproken. Dit kan natuurlijk niet anders dan volledig uit de hand lopen, maar dat hoort er een beetje bij :dansen .
Voor zover wij weten is de auto op de foto's nog helemaal origineel.

de 1e mod's zijn (na het nemen van de foto's al uitgevoerd:
-strepen van de motorkap afhalen
-achterste zijruiten en achterruiten tinten.

op ons wensenlijstje staat in ieder geval nog:
-de alu panelen op het dashboard pianolak zwart wrappen.
-de grijze delen van de deurpanelen pianolak zwart wrappen.
-de blauwe armleuningen voor en achter vervangen door donkergrijs/zwarte exemplaren.


hierbij alvast wat foto's van de auto zoals bij de advertentie, als hij/zij (daar zijn we nog niet over uit) afgeleverd is zal ik zelf foto's gaan maken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Even voorstellen: Sidney

11 mei 2018, 20:51

Mooie clubman en leuke modlist. Lijstje zal hoogstwaarschijnlijk wel groeien . Succes met het wachten. En daarna natuurlijk veel veilige kilometers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen: Sidney

14 mei 2018, 17:11

Welkom Sidney bij het NewMINIclub forum. Goede keus, ik hoop mijn R55 Clubman Hampton eind deze maand begin volgend maand te krijgen. Mooi clubman die van jullie, een S met weinig kilometers, die kom je niet vaak tegen.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en veel leesplezier hier op het forum, genoeg ideeën op te doen voor leuke mods, zag al dat je plannen aan het maken was :icon_top:

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”