Justin !

Stel je hier even voor.
Juastin!
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2018, 18:05

Justin !

24 mei 2018, 12:40

Hier het vervolg op mijn Facebook post !

(info uit facebook post hieronder)
Off Topic
Dan zal ik mezelf ook wel even voorstellen,
Ik ben Justin en ik heb een Mini Cooper S JCW R53 uit 2006 met 254pk

Leuk verhaal zit achter de aanschaf van deze Mini eigenlijk, ik had namelijk al een tijdje een oog op mini's dus ik zat regelmatig op autoscout24 etc. te kijken en ik zat natuurlijk ook op youtube te neuzen.. Ik kwam op youtube een Nederlander (die engels praat in z'n video's) tegen die een Mini cooper S JCW had. The Dutchman heet hij op youtube (https://www.youtube.com/user/ot2nie). aantal video's gekeken en was gelijk verkocht. Ik moest en zal een mini halen!

Na een tijdje niet hebben opgelet op The Dutchman zijn nieuwe videos en na een maand weer even een kijkje te nemen zag ik dus dat hij al een maand geleden een video had gepost waarin hij zegt dat hij zijn Mini had ingeruild. Ik snel op autoscout zoeken en ja hoor.. kenteken en alles klopte, Ik zag zijn mini op autoscout24. Ik wou hem zo graag omdat hij echt gaaf is, maar ook omdat hij maar 80.000km had op de teller en een redelijk mooi prijsje had !!

En ik heb hem hoor ! ben alleen nog 17 en heb geen rijbewijs, maar wel een mini !! 😅

Mods gedaan door oude eigenaar:
JCW 210 kit (volgens mij gedaan door de allereerste eigenaar, daarom ook geen aero JCW kit)
17% CravenSpeed pulley
Shorter drive belt
ITG cone filter
JCW airbox (flap removed)
Catcams 469
Bosch 550cc injectors
Janspeed Manifold + stock catalytic converter
JCW catback exhaust
M7 thermostat
Short shifter
NGK BCR8ES spark plugs
Custom tune

Geplande mods:
Airtec Intercooler
Sparco race stoelen
OZ racing Leggenda's
KW V1 Coilovers
Madness High performance Cyllinder head
Het verhaal van mijn auto verslaving begon heel veel vroeger op de playstation 2 met Gran Turismo 4 en Underground 2
Auto's zaten daarnaast ook altijd wel een beetje in de familie, maar niet echt snelle autos.. Meer luxe auto's
Ik werd steeds ouder, keek meer op social media en Youtube en daar ging het fout, ik was officieel verslaafd aan auto's geworden :lol:
Afbeelding

Na lang neuzen en zoeken had ik toch wel het gevoel dat ik iets snels wou, maarja dat is allemaal zo duur.
Ben toch uiteindelijk op een Mini uitgekomen en ik denk dat dit toch wel de beste keuze is geweest van me leven, ik bedoel kijk nou hoe gaaf ze zijn !!


Afbeelding

Ondertussen het wachten kon ik het toch niet laten om "Iets" te doen dus ik heb maar me grille gespoten (zit er nu wel aan te denken om een jcw grille erop te zetten als deze lelijk word)

Afbeelding



Nu eerst maar me rijbewijs halen en misschien ondertussen nog wat leuke kleine mods erop doen zoals styling !!

Enige tips over styling zijn altijd welkom ! :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Justin !

24 mei 2018, 15:41

Welkom Justin,

op het NewMINIclubforum. Wel een MINI maar nog geen rijbewijs, haha, dat zie je ook niet vaak voorbij komen.
Tijd zat om hem alvast naar je eigen smaak te modden, daarvoor is hier genoeg informatie te vinden en ideeën op te doen.
Kijk vooral bij Show Your Ride naar wat anderen met hun MINI hebben gedaan en maak vooral voor jezelf een Show Your Ride topic aan, leuk om bij te houden zodat je de eigen veranderingen aan je MINI bij kan vastleggen.

Veel leesplezier en nu snel je rijbewijs halen want een MINI stilstaand voor de deur te zetten wordt ie ook niet gelukkiger van :wink:

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

Re: Justin !

24 mei 2018, 15:44

Heel veel plezier alvast met je nieuwe MINI. En hou hem strak :D
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Justin !

24 mei 2018, 22:17

Welkom Justin, ik heb in je SYR topic een reply gepost ;)
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”