Even voorstellen

Stel je hier even voor.
luckylukethai
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2018, 16:46

Even voorstellen

27 mei 2018, 18:47

Mijn naam is Lucky (luckylukethai op dit forum) heb 10 jaar gewerkt en gewoond in Thailand (ze hebben daar geen mini!!) (getrouwd met een Thaise) en woon nu in België werk in Nederland met vrouw en 2 kids.
heb sinds 3 maand nu een mini cooper (2004) vroeger altijd de originele mini gereden (mini 1000/ 1200) daar altijd veel aan verbouwd in de tijd dat ik nog jong was)

Ik wilde altijd weer mini rijden maar de (nieuw) mini was altijd te duur voor mij, tot ik een mini kon kopen voor 700€ een cooper van 2004 met 75000 mijl op de teller (Engels uitvoering) dus met stuur rechts maar voor mij geen probleem omdat ik in Thailand altijd al links reed.

Je snapt natuurlijk wel dat een mini voor die prijs er het e.e.a. aan mankeerde en moest opnieuw gekeurd worden (bij aankoop bleef het ABS lampje branden en nog wat andere problemen) heb ik allemaal opgelost (ben auto monteur geweest dus doe alles zelf als ik maar een plaats heb om te sleutelen)
Maar vlak voor dat die naar de keuring zou gaan stopte de stuur pomp er mee, dus die vervangen en alles werkt weer zoals het hoort.

Maar nu met (een revisie) pomp er op zoemt die lekker (zoals ik hier vaker gelezen hebt) alleen ik kan me niet herinneren dat de oude pomp ook een paar tellen door bleef zoemen NA dat je de motor uit zet, is dat normaal?? of heb ik een foute (revisie) pomp gekocht of verkeerde olie er in gestopt?? (eurol powersteering fluid C fully synthetic din 51524 part3) het sturen is overigens weer perfect.

Sorry als ik dit probleem op de verkeerde plaats stel (ben al wat ouder en weet nog niet hoe dit forum werkt)

Mvg Luckylukethai
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

28 mei 2018, 08:50

Hoi Lucky, welkom bij NewMINIclub en welkom op ons forum.
Gefeliciteerd met aankoop van je MINI !!
Inzake je vraag, daar weet ik het antwoord ook niet op, maar er zullen er hier vast zijn die daar meer van weten dan ik.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”