Erik met een Mini Cooper S (R53)

Stel je hier even voor.
MrBonze
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2018, 21:38

Erik met een Mini Cooper S (R53)

06 jun 2018, 08:39

Hallo forumleden,

Na een tijdje incognito al van allerlei info te hebben geplukt, leek het mij netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Erik en sinds recent trotse eigenaar van een Mini Cooper S. De auto wordt niet gebruikt voor woon/werkverkeer en dus puur voor de fun. De keuze was destijds tussen een Abarth of een Mini Cooper S. Dit exemplaar kwam langs en kon hem niet laten staan. Rijk uitgerust met OEM opties en nog geen 70k gelopen .

Mijn plannen van met de Mini zijn vrij eenvoudig (alhoewel het forum toch een invloed begin te krijgen op wat ik wil gaan doen, haha)
- volledig polijsten van de auto
- interieur behandeling (leer heeft wat leeftijdssporen)
- kleinere antenne
- runflat banden vervangen door Michelin bandjes of vergelijkbaar (rijgeluid te fors)
- systeem voor telefoon aan te sluiten (bluetooth, OEM navi vervangen (?) of aftermarket radio)
- optioneel: ik vind de uitlaattipjes wat braaf en niet zo heel mooi bij de auto passen. Wellicht dat ik dit verander door of tipjes of hele systeem.

Dank voor alle info die ik mede voor bovenstaande dingen al op dit forum heb gevonden :icon_top:



Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Erik met een Mini Cooper S (R53)

06 jun 2018, 20:00

Mooie mini heb je gevonden en nette (start) modlist. Veel plezier met het opdoen van ideeen en natuurlijk veel plezierige Fun kilometers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Erik met een Mini Cooper S (R53)

06 jun 2018, 22:39

Hoi Erik,

van harte welkom op het NewMINIclub forum en ik lees dat je de weg binnen het forum al hebt gevonden en ook mooie plannen hebt.

Veel plezier hier op het forum en veel rijplezier :rijden met je mooie Cooper S.

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Erik met een Mini Cooper S (R53)

08 jun 2018, 08:12

Welkom en veel plezier met je SSSSS. En misschien tot ziens op een van de meetings... let op dat je dan ervan terug komt en een lang mod lijstje krijgt...
MrBonze
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2018, 21:38

Re: Erik met een Mini Cooper S (R53)

20 jun 2018, 08:59

Leer inmiddels opgeknapt. Dit forum afgestruind voor een methode om dit te doen. Kwam uit op Colourlock. Direct besteld in de kleurcode van de mini (BMW PAnther Black). Zie hier foto's voor en na. Klusje is vrij makkelijk.


Afbeelding

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Erik met een Mini Cooper S (R53)

20 jun 2018, 09:03

Die wangen zijn er goed van opgeknapt. Netjes hoor!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Erik met een Mini Cooper S (R53)

21 jun 2018, 09:15

Hoi Erik, welkom op ons mooie forum en gefeliciteerd met de aankoop van je mooie R53 :icon_top:
Je bent al lekker aan het klussen geweest en ook je "to do list" ziet er goed uit.
Veel rij en mod plezier gewenst en wie weet tot ziens bij 1 van de meetings of ritten :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”