Even voorstellen

Stel je hier even voor.
JPJdeMaat
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2017, 22:42

Even voorstellen

25 jun 2018, 23:02

Goedenavond,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn Mini Cooper S JCW Cabrio (R53) opgehaald in Duitsland. Auto is ook uitgevoerd met de JCW remset. Zodra ik goede foto’s heb zal ik deze posten.

Groet,

Jean-Paul
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

25 jun 2018, 23:11

Welkom Jean-Paul,

op het NewMINIclub forum. We zijn altijd benieuwd naar foto's en leuk om dan daarvoor een Show Your Ride topic aan te maken. Zo kun je de wijzigingen van je MINI bij houden en de foto's posten.

In ieder geval veel (rij)plezier :rijden met je nieuwe aanwinst en hier op het forum, genoeg informatie en ideeën te vinden om je MINI nog unieker/mooier te maken.

We zijn benieuwd naar je foto's,

Mvg. Milco
JPJdeMaat
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2017, 22:42

Re: Even voorstellen

25 jun 2018, 23:20

Goedenavond Milco,

Dank voor je bericht, en ik zal inderdaad een Show Your Ride topic aanmaken. Op korte termijn wil ik een paar kleine dingen doen. O.a. de navigatie updaten, en ook de taal van Duits naar Nederlands omzetten. Daarover zag ik op het forum al diverse berichten. De rubberen rand tussen de kap en de carrosserie is wat gebarsten, dus die moet worden vervangen. Waarschijnlijk ga ik ook een Nederlandse versie van het Instructieboekje, instructie van de navigatie en de radio bestellen. Ik dacht dat Ekris die nog had.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

25 jun 2018, 23:29

Klopt, voor de NL instructieboekjes moet je inderdaad bij de dealer zijn. Ik wacht op een R55 Clubman uit Zwitserland en wil dan ook NL instructieboekjes, zal wel een paar tientjes kosten maar toch handig om te hebben.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

26 jun 2018, 09:29

Hoi Jean-Paul, gefeliciteerd met de aankoop van de R53 en welkom op ons mooie forum.
Foto's zijn we idd dol op, dus showen die handel :)
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”