Even voorstellen

Stel je hier even voor.
DyonBaltus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2018, 18:12

Even voorstellen

07 jul 2018, 22:16

Goedenavond Allemaal,

Zou ik mijzelf even voorstellen.
Dyon woonachtig net over de grens bij Arnhem in Duitsland.
Sinds november vorig jaar al in het bezit van mijn mini one uit 2004.
Verschillende dingen al aangepast en pas geleden nog gespoten in de kleur Camo Green.
Laat mij graag weten welke posts en topics in moet gaan lezen.

Gr Dyon
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

07 jul 2018, 22:52

Dyon,

welkom op het NewMINIclub forum en wat een unieke MINI heb je er nu al van gemaakt met die kleur, gaaf :icon_top:

Er zijn hier wat forumregels, 1 is er van dat je je voorstelt maar dat heb je bij dezen al gedaan. Voor wat verkoop zijn er wat regels waar je aan moet voldoen. We willen namelijk voorkomen dat het forum een marktplaats wordt voor leden die alleen maar even hier komen om iets te verkopen en dan nooit meer zien:

viewtopic.php?f=79&t=16084

Het forum is vooral bedoeld om informatie met elkaar te delen, elkaar te helpen met problemen, oplossingen aandragen, ritten die uitgezet aan te kondigen etc etc. We hebben ook een Facebook page maar persoonlijk vindt het forum handiger, je kunt hier met de zoekfunctie makkelijker iets terug vinden dan op FB.

Wat leuk is vooral voor jezelf om een Show Your Ride bij te houden, leuk voor de andere leden om zo te zien wat je doet om je MINI uniek te maken en ideeën van elkaar op te doen.

Check bovenaan de topics : OVER ONS, FORUM REGELS EN PRIVACY & DISCLAIMER voor de nodige extra info.

In ieder geval heel veel (rij)plezier met de MINI en hier op het forum en wie weet tot een van de volgende meetings of ritten,

Misschien leuk als je bij de meeting in Duiven je MINI komt showen, check onderstaande link, is voor jou redelijk "om de hoek"

viewtopic.php?f=124&t=43132

Mvg. Milco
DyonBaltus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2018, 18:12

Re: Even voorstellen

07 jul 2018, 23:00

Dank je wel voor de leuke reactie schroefie, ik zou er graag aan willen deelnemen. Helaas heb ik nog nooit een meeting bijgewoond. Maar zou het heel graag willen doen. Kan iemand misschien een soort uitleg geven hoe ik mijzelf aanmeld en of er bepaalde voorwaardens zijn?

Mvg Dyon
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

08 jul 2018, 21:05

De meeting in Duiven is midden in de stad. Het is je opgeven in onderstaande topic, aangeven dat je graag wil komen en eventueel aangeven met hoe veel personen. MINI's only maar dat moge duidelijk zijn.
Bij aankomst op parkeerplaats betaal je 5 € p.p, je krijgt daarvoor p.p. een goodiebag met een flesje water en een tegoedbon voor een broodje bij bakker Bart en een drankje. De chauffeur krijgt ook nog eens een rally schildje.

Ruimte voor 225 MINI's, er zijn ook een Duitse en Belgische MINI club uitgenodigd. Eigenlijk staat alles in de topic beschreven,
gewoon een keer komen, leer je andere NewMINIclub leden kennen, kun je ideeën opdoen voor je eigen MINI, informatie delen etc etc. Volgende stap is dan een keer mee doen aan een MINI toerrit, altijd heel gezellig en vaak samen met een grote groep een mooie route rijden.

Check topic:

viewtopic.php?f=124&t=43132

Als je erbij wil zijn dan gewoon een reactie plaatsen dat je aanwezig wil zijn, even ook je gewone naam vermelden, is wat makkelijker voor de organisatie naast je forumnaam.

Misschien tot de 19 augustus :icon_top: , van harte welkom.
DyonBaltus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2018, 18:12

Re: Even voorstellen

08 jul 2018, 21:15

Top bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben erbij dan hoor!!

Gr
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

09 jul 2018, 10:01

Hi Dyon, welkom op ons forum en bij NewMINIclub.
Een hardstikke mooie MINI heb je er al van gemaakt, lekker bezig dus.

Milco, (Schroefie), heeft je al het nodige uitgelegd en daarmee ga je zeker je weg hier binnen het forum vinden.
Meetings en ritten zijn altijd heel erg leuk en zijn vaak ook weer een inspiratie bron voor nieuwe mods aan je eigen MINI.

Wie weet tot ziens en tot aan die tijd, happy motoring :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

09 jul 2018, 21:46

Dyon,

om je op te geven voor de Meeting in Duiven dan even in de topic van die meeting aangeven richting Jos (Baseman) dat je er bij wil zijn. Ik zal Jos zo wie zo even een berichtje doen maar even in onderstaande topic/link een reactie plaatsen dat je er bij wil zijn:

viewtopic.php?f=124&t=43132

mvg. Milco
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

09 jul 2018, 21:52

Schroefie schreef:
09 jul 2018, 21:46
Dyon,

om je op te geven voor de Meeting in Duiven dan even in de topic van die meeting aangeven richting Jos (Baseman) dat je er bij wil zijn. Ik zal Jos zo wie zo even een berichtje doen maar even in onderstaande topic/link een reactie plaatsen dat je er bij wil zijn:

viewtopic.php?f=124&t=43132

mvg. Milco

Ik heb je naam aan de lijst toegevoegd Dyon.
1 persoon is goed, of kom je met een passagier?

Groet Jos
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
DyonBaltus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2018, 18:12

Re: Even voorstellen

09 jul 2018, 21:54

Allemaal bedankt voor de goede en duidelijke uitleg!
Heb mijzelf aangemeld en ben erbij.
Fijne avond allemaal!!
DyonBaltus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2018, 18:12

Re: Even voorstellen

09 jul 2018, 21:56

Kom wel met een passagier.
Graag dat erbij vermelden.

Gr

Terug naar “Who are U?”