Voorstellen

Stel je hier even voor.
avanasperen
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:21

Voorstellen

22 jul 2018, 20:44

Beste leden,

Afgelopen week, na een jarenlange wens van mijn vriendin, een Mini gekocht. En sindsdien besmet met het mini virus. Wat is het een leuk wagentje!

De auto is een zwarte Mini One uit 2012 met 47.000km op de teller met redelijk wat opties af fabriek. Van binnen en buiten nog zo goed als nieuw!

Afbeelding

Nooit geweten dat er zoveel mogelijkheden zijn om je mini van zoveel leuke dingen om hem te personaliseren, al redelijk wat uurtjes zitten surfen :-).

We halen de auto na onze vakantie op en de eerste aanpassing is al ingepland:
Tuning bij BR-Performance in Raamsdonkveer. Dan gaat hij van 98pk naar 135pk.

Tevens wil ik graag dakje en spiegels in wit laten wrappen, hiervoor al email gestuurd naar 13th concepts.

En om het af te maken oem chroom uitlaatsierstukje erop.

Voor de rest zit ik nog te kijken naar handgreep achterklep te wijzigen in chroom en tankklep vervangen in chromen klep. Dan is het een Cooper :-)....

Zal wellicht binnenkort nog wel wat vragen hebben, bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Grt. Alwin



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen

22 jul 2018, 23:56

Alwin, van harte welkom op het NewMINIclub forum en al goede plannen, het personaliseren van je MINI :icon_top:

Veel mod en (rij)plezier :rijden met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Voorstellen

23 jul 2018, 09:47

Hoi Alwin, gefeliciteerd met de aankoop van de MINI, veel veilige en plezierige km's gewenst.
Ik lees dat je de weg hier al een aardig eindje gevonden hebt, succes met het in bedwang houden van het mod virus :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”