ff voorstellen

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
PetiteMonstre3
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Teuge
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jul 2018, 19:58

ff voorstellen

25 jul 2018, 17:09

Ondertussen al vele uren doorgebracht op de forum, tijd om ons voor te stellen. Ik heet Paul en mijn vrouw Desiree. PetiteMonstre3 heet de mini van mijn vrouw. Op zn Frans omdat wij veel in Frankrijk zijn (een andere hobby). Dit is haar 3de autootje vandaar de 3. De vorige auto was een suzuki swift. Deze kwam een maand geleden helaas niet mooi door de keuring. En deze mini stond toen te koop bij de garage. Ik had denk ik niet tegen mjjn vrouw moeten zeggen "waarom ruilen we hem niet om voor de mini?" want ze was gelijk om. Maar wat een leuke auto en zoveel fun om in te rijden.
Ondertussen met veel lees werk op het forum een mp5 ingebouwd. Nu heeft ze ook gps en handsfree tel in der auto. 1 van de volgende projecten die ik graag wil inbouwen is een mfsw met cruisecontrol. Ondertussen eerst wat kleinere dingen zoals een nieuwe versnellingspook knop omdat het leer daar kapot is en de zilveren plastic interieurdelen wrappen in een mooie kleur aluminium geborsteld effect.
Maar overmorgen eerst lekker met de mini op vakantie naar Frankrijk en genieten van deze leuke auto.
Gr.
Paul en Desiree
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: ff voorstellen

25 jul 2018, 19:17

Welkom en een mooie vervanger van de Suzuki hebben jullie gevonden. Heel veel veilige kilometers en mod-plezier.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: ff voorstellen

25 jul 2018, 22:24

Van harte welkom Paul en Desiree,

hier op het NewMINIclub forum. Ik moet zeggen dat het ook een mooi exemplaar is, ziet er goed uit in dat BRG en dan met groenen kap, echt mooi.

Veel (rij)plezier :rijden met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Fijne vakantie en veilige kilometers :icon_top:

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: ff voorstellen

26 jul 2018, 10:25

Hoi Paul en Desiree, allereerst gefeliciteerd met de aankoop van jullie prachtige Cabbie en welkom op ons mooie forum.
Doen jullie goed, meteen de koffers pakken en op naar het geliefde Frankrijk.
Veel plezierige, zonnige en veilige km's gewenst :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”