zwarte 02 Cooper

Stel je hier even voor.
Badhuis
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2018, 11:26

zwarte 02 Cooper

28 jul 2018, 20:22

Even wat laten horen omdat ik het forum wel denk te gaan gebruiken, ben niet zo heel bekend met de wereld rondom de New Mini.
Lang verhaal kort: zoon had een 2000 Lancia Ypsilon, vreselijk leuk apart autootje en superzuinig. Alles erop en eran. Had er een jaar later geen zin meer in, wij als ouders overgenomen. Dochter gaat op kamers en kan goed een handig autootje gebruiken, dus die gebruikte de Yp. Mijn vrouw had vroeger (mid - eind tachtiger jaren) een heel erg leuke zwarte Mini 1100 Special, met zwart stoffen bekleding en zwart vinyl dak. Was echter na een jaar of drie compleet rot. Nu had ze het in haar hoofd dat het leuk zou zijn om weer een zwarte MINI te hebben en de Yp erop in te ruilen. Ik vond er al snel eentje, een Cooper met wit dak. Weinig kms, 140K en prachtige staat. Dat is 'm dus.

Naast de Cooper hebben we als dagelijks vervoer een Jaguar X-type, een vrij zeldzaam model want ik ben er nog nooit eenzelfde tegengekomen in de tijd dat we hem hebben (3 liter V6 estate, executive). Fijne auto, mij eigenijk wat te modern. Heeft alle opties die er destijds (2004) leverbaar waren.

Want mijn interesse zijn toch wel de oudere auto's. Ik heb een klein verzamelingetje, op het ogenblik heb ik min of meer rijdend een 63er Triumph TR4, een 67er Sunbeam Chamois, een 67er Jaguar 420 en een 68 Interceptor. We hebben het jarenlang zonder modern vervoer gedaan, als het aan mij zou liggen zouden we dat nog steeds doen en helemaal geen modern spul hebben maar ik ben niet de enige in ons huishouden!

Mijn forumnaam is vanwege het feit dat we in een oud gemeentelijk badhuis wonen, in Tilburg. Nu woonhuis annex garage!



Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: zwarte 02 Cooper

28 jul 2018, 21:33

Welkom "familie Badhuis" :wink: ,

een mooie verzameling auto's en een leuke aanwinst die zwarte Cooper met wit dakje.
Veel (rij)plezier :rijden met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.
Genoeg informatie te vinden en mocht je vragen hebben, stel ze in de diverse rubrieken en daar waar mogelijk helpen de leden je verder.

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: zwarte 02 Cooper

29 jul 2018, 08:24

Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van de mooie zwarte MINI en veel veilige en plezierige km's gewenst.
Idd een bovengemiddelde verzameling auto's met voor mij persoonlijk de Jag toch wel als favoriet.

We zijn een actieve club, dus wie weet tot ziens bij 1 van de ritten of meetings :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”