Mijn eerste Mini komt eraan !!

Stel je hier even voor.
ruud.vandermeer
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2018, 11:27

Mijn eerste Mini komt eraan !!

18 aug 2018, 21:58

Hallo, ik ben Ruud van der Meer en binnenkort (nou ja kort : week 44 >:( ) rij ik in mijn eerste Mini. De CO2 limieten en de te verwachten kilometers bij mijn werkgever maakte de motorkeuze erg beperkt. Het wordt een Clubman in diesel uitvoering. Om dat te compenseren heb ik mij uitgeleefd in de opties. De verkoop-dame bij van Laarhoven noemde het ' goed compleet'. Nu ik hier al een paar weken rondzwerf besef ik dat hij vreselijk standaard is, maar ben erg bij dat ik na meer dan 40 jaar autorijden deze keuze heb gemaakt. Veel van mijn collega's kiezen doorgaans voor een Megane, ik ben eigenwijs net als deze moderne versie van de 'rolschaats' . Ik kijk er naar uit en geniet ondertussen van jullie passie voor deze heerlijk eigenwijze auto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mijn eerste Mini komt eraan !!

18 aug 2018, 23:21

Welkom Ruud,

niets mis met zo'n gave Clubman, veel beter dan zo'n Megane :wink:
Nog even wachten maar voor straks veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Mijn eerste Mini komt eraan !!

19 aug 2018, 15:11

DennisHart schreef:
19 aug 2018, 11:20
Welkom Ruud,

Ik zou ook altijd een Clubman boven een Megane kiezen. Veel plezier er mee en hier.
Iedereen hier... :wink:

En of je hem nu vreselijk standaard vind of niet, ik vind hem leuk en ik denk dat je er veel plezier van zult hebben! Ze rijden geweldig, daar krijg je nooit genoeg van!!
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Mijn eerste Mini komt eraan !!

20 aug 2018, 20:11

Hi Ruud, welkom bij NewMINIclub en gefeliciteerd met de aankoop van de mooie Clubman.
Manon, de MINI manager bij van Laarhoven loopt al even mee daar, dus ze heeft je ongetwijfeld netjes geholpen.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
ruud.vandermeer
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2018, 11:27

Re: Mijn eerste Mini komt eraan !!

26 aug 2018, 18:20

Baseman schreef:Hi Ruud, welkom bij NewMINIclub en gefeliciteerd met de aankoop van de mooie Clubman.
Manon, de MINI manager bij van Laarhoven loopt al even mee daar, dus ze heeft je ongetwijfeld netjes geholpen.
Manon heeft me uitstekend geholpen. Flexibel, klantgericht en een echte Sales tijger. Geweldig. Levertijd ging helaas van de beloofde 3 naar 4 maanden. Productie slot voor een diesel was blijkbaar zeldzaam. Mini had wel als 1 van de eerste merken de WLTP op orde.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”