Mini Clubman R55 Cooper S

Stel je hier even voor.
mikeuitamsterdam
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2017, 23:27

Mini Clubman R55 Cooper S

28 aug 2018, 08:12

Hallo allemaal,
Ik kijk al een tijd met plezier rond op deze site van gepassioneerde Mini lovers. Ik ben sinds een jaar in het bezit van een goed uitgevoerde en customized Mini Clubman R55 Cooper S automaat. Een heerlijke auto die elke dag een glimlach op mijn gezicht geeft. Verassend genoeg is het een ideale vakantie auto. Dit was het tweede jaar dat we met z’n vieren van de tocht genoten. Dankzij de Carbags past alles erin. Voor nu heb ik nog een wens om een sportknop te laten plaatsen. Ik zag dat er een artikel was gepost met contactpersonen met de kennis en kunde. Dus wie weet tot ziens!
Groet,
Mike


Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door mikeuitamsterdam op 28 aug 2018, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvosleutelaar
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2018, 16:53

Re: Mini Clubman R55 Cooper S

28 aug 2018, 11:11

Welkom Mike! Leuke clubman, heb je nog mods uitgevoerd aan je auto?
mikeuitamsterdam
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2017, 23:27

Re: Mini Clubman R55 Cooper S

28 aug 2018, 12:17

Hi Volvosleutelaar,
De auto was van een liefhebber en die had hem al in een all black uitvoering gebracht. Ik heb zelf wat kleine uiterlijke aanvullingen toegevoegd zoals een korte antenne, dorpelstrips, deurknopjes, startbutton, spiegel en toerentellerkap. Ik heb nog over striping nagedacht maar vind hem zo mooi. Tunen van de motor hoeft voor mij niet, de 184pk geeft genoeg plezier en af en toe een bon... de enige wens is nog een sportbutton. Ik heb nu een heerlijk mooi laag geluid.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mini Clubman R55 Cooper S

28 aug 2018, 23:25

Welkom Mike bij de NewMINIclub en je hebt een mooie uitvoering van de Clubman :icon_top:
ik ben sinds een paar weken of eigenaar van een Clubman R55 maar dan de Cooper uitvoering maar ben er ook mee in mijn nopjes.
Zo'n S uitvoering geeft hem net wat meer rijbeleving.

Veel plezier hier op het forum en met je Clubman.

Mvg. Milco
mikeuitamsterdam
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2017, 23:27

Re: Mini Clubman R55 Cooper S

29 aug 2018, 07:13

Bedankt Milco!
Groet,
Mike


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”