Hoi hoi miniliefhebbers

Stel je hier even voor.
mini75
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2018, 15:36

Hoi hoi miniliefhebbers

23 sep 2018, 10:07

Ik ben Mirella en vond net als de meesten een mini leuk. Spontaan als we zijn, wilden we op een dag een bootje kijken maar schoonzoon was toevallig bezig met het zoeken naar zijn eerste auto. Zo gingen er aardig wat auto’s via de app en zo ook mini’s waarop ik zei kunnen we als we boten hebben gekeken ook wel even bij mini kijken.
Toen was ik verloren Afbeelding, en ter plekke de mini cooper s (F56, hagel nieuw)met John Works uitrusting gekocht.
Jaguar XE op ingeruild een hele andere auto waar ik overigens ook super blij mee was.
Maar een Jaguar staat ook nog op de oprit dus nu hebben we beide Afbeelding.
Ik heb hem nu 2 maandjes in bezit en er zit alweer 6000km op de teller dat gaat wel hard helaas. Maar helemaal blij mee.
Ik ben benieuwd wat ik hier op het forum allemaal aantref.

Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door mini75 op 23 sep 2018, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Hoi hoi miniliefhebbers

23 sep 2018, 10:55

Van harte welkom Mirella op het NewMINIclub forum.

Je hebt een hele mooi F56 MINI aangeschaft, ook heel gaaf met de JCW uitrusting, dat zal echt wel veel rijplezier geven :icon_top:
Op dit forum is een schat van informatie te vinden over MINI's, ideeën om je MINI te personaliseren (mods genoemd), opkomende events/toerritjes/fotoshoots, Do It Yourself (DIY) topics hoe je bepaalde modificatie/onderhoud zelf kan etc.
Voor de F56 vragen en opmerkingen kun je hier terecht: viewforum.php?f=112

Als verlengstuk van dit forum hebben we ook nog een Facebook pagina https://www.facebook.com/groups/newmini ... =bookmarks (even aanmelden)

Misschien leuk om een keer met een toerritje mee te doen, houd daarvoor de evenkalender in de gaten, of hier of op FB.
We hebben ook een Instagram account welke je kunt volgen waarop we mooie foto's van MINI's posten.

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Frans.
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Zuid Limburg
Berichten: 101
Lid geworden op: 12 nov 2015, 21:23

Re: Hoi hoi miniliefhebbers

27 sep 2018, 11:11

Welkom op hét forum Mirella, je hebt je een mooie Mini uitgezocht zeg :icon_top:
Klik hier voor mijn SYR

Terug naar “Who are U?”