Even voorstellen als nwe Mini fan

Stel je hier even voor.
drdjr_nl
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2018, 14:37

Even voorstellen als nwe Mini fan

30 sep 2018, 21:01

Hallo,
Ik ben Rob Neugebauer - sinds kort eigenaar van een 2012 Clubman Cooper Automaat
Normaal (...) Classic USA Car driver maar omdat het steeds moeilijker wordt om een betaalbaar 'nieuw' schip te vinden heb ik besloten om in de winters maar niet meer in mn Sloep te rijden. Daar kunnen die oude schepen van de 60's en 70's gewoon niet goed tegen.
Dus een 'winter auto' nodig - maar dan wel een karretje wat gewoon leuk is en blijft.
Omdat mijn vrouw al jaren een Mini rijdt en sinds afgelopen jaar een nieuwe 5 deurs heeft met de 3 cylinder (pfff ik ben er 8 gewend) maar met automaat ben ik uiteindelijk gevallen voor die combinatie.
Nu nog te duur maar de Clubman had mijn aandacht en interesse - dus op jacht naar een betaalbaar karretje
De Cooper S uiteindelijk maar laten gaan en een 2012 Clubman Cooper gevonden. Wel in Berlijn ...
Slecht 25K km en in smetteloze staat - alle papieren en geschiedenis in orde. Karretje zelf opgehaald en geimporteerd - dat was ik toch al gewend met mijn Amerikanen.
Erg tevreden tot nu toe en ik neem aan dat ik er nog heel wat km mee zal gaan genieten.
Op dit forum al veel kennis opgedaan voor ik de koop deed - nu ook als lid ingeschreven
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen als nwe Mini fan

30 sep 2018, 21:18

Van harte welkom Rob op het NewMINIclub forum.
Goed om te lezen dat je al de nodige info heb weten te vinden. Voor wat betreft je keuze, prima choice.
Ik heb van de zomer ook een R55 Clubman Cooper Hampton aangeschaft, heel tevreden mee, rijdt ontzettend fijn alleen dan de handgeschakelde. Ik lees dat die van jou pas 25K km heeft gereden en nog in smetteloze staat, ben benieuwd naar de foto's :icon_top:

Veel (rij)plezier :rijden met je nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco
drdjr_nl
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2018, 14:37

Re: Even voorstellen als nwe Mini fan

30 sep 2018, 21:37

Afbeelding

Hier de beide Mini’s bij ons voor de deur
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen als nwe Mini fan

02 okt 2018, 11:58

Hoi Rob, welkom bij NewMINIclub en op ons forum.
Uiteraard van harte met de smetteloze Clubman, de oprit is mooi gevuld zo.

Classic Amerikanen, ik heb er ook een paar gehad, 2 x Cadillac Sevile (1978 & 1979) en 1 maal een Coup de Ville uit 1962.
Deze laatste heb ik 8 jaar gehad / gereden.
Foto's van de slagschepen mogen ook best een keer hoor ;)
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”