Voorstellen Mini Cooper Chili 1.6

Stel je hier even voor.
FrankieFrank88
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2018, 13:13

Voorstellen Mini Cooper Chili 1.6

07 okt 2018, 16:02

Hallo beste Mini liefhebbers!

Ik ben Frank, 30 jaar en kom uit Zevenaar. Vrijdag hebben we een mooie Mini Cooper uit eind 2008 voor mijn vrouw gehaald.

Afkomstig van de eerste eigenaresse en dealeronderhouden, gelukkig is ze er heel zuinig op geweest want hij ziet er praktisch als nieuw uit van binnen en buiten. Wel 184k gelopen, maar met goed onderhoud moet dat niks uitmaken.

Alhoewel de auto voor mijn vrouw is. Ben ik er stiekem zelf ook een beetje verzot op! Lekker pittig bakje!

Toevallig kwam ik op deze site door het onderzoeken van een tikkende motor na een koude start. Handig om te weten dat het dus de injectoren zijn! Ook de fluitende compressor schijnt een mini eigenschap te zijn. Lekker veel kennis hier dus!

Er is eigenlijk maar 1 ding wat ik graag bij de mini wil aanpakken, het dak is aan de rechterzijkant een beetje verweerd, ik hoop met goed polijsten de lak weer helemaal goed te krijgen op de bovenkant. Iemand nog tips?


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Voorstellen Mini Cooper Chili 1.6

10 okt 2018, 13:43

Hi Frank, welkom bij NewMINIclub en gefeliciteerd met de aankoop van jullie MINI.
Misschien dat een detail foto van de verweerde plek iets meer duidelijk maakt om goede tips te geven.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”