onze Mini.........

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
automobilia
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2018, 18:58

onze Mini.........

30 okt 2018, 23:45

He, Mini rijders collega's

De kogel is door de kerk............ Mijn vrouw die negen jaar een C5 (Citroën) heeft gereden heeft een nieuwe kleinere auto aangeschaft. Nou ja nieuw voor ons wel, na een rit van 155 KM bij onze oosterburen bij een garage voor haar de ultieme en dat vind ik ook wel deze pocket-rocket gekocht. En niet zomaar uit een opwelling maar ze was al jaren opzoek naar een mini-one. Dagen weken, maanden mobile.de af gezocht............en afgl middag haar ideale go-kart gekocht :p :p :p een r50 van bouwjaar 2005 met volledig service onderhoud (afgetekend service boekjes) slechts 129.000 km / wij zijn de 2de eigenaar........... Donderdag as komt ze thuis met een transporteur...... heb al ruimte op de oprit gemaakt dan alles regelen met de RDW.........met anderen woorden wordt vervolgd. Oh ja mijn naam is Bert groot porsche 911 liefhebber (verzamelaar) rij zelf een golf cabrio en ga ook genieten van de Mini, ben toch wel verliefd! Niet tegen me vrouw zeggen..................word vervolgd![
Afbeelding
Laatst gewijzigd door automobilia op 02 nov 2018, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen gezeik, iedereen rijk!
Gebruikersavatar
automobilia
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2018, 18:58

Mini in de familie

01 nov 2018, 23:12

Afbeelding

En inmiddels staat ze op de oprit, morgen naar de RDW................spannend!
Geen gezeik, iedereen rijk!
Gebruikersavatar
automobilia
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2018, 18:58

Re: onze eerste Mini.........

02 nov 2018, 19:34

Zo een middagje goed besteed. Met de Mini naar de RDW geweest, gisteren 1 november online afspraak gemaakt en dagkenteken gedownload.
Afbeelding

Gelijk naar de Primera gerent om een stuk wit karton plus een zwarte Edding markeerstift te halen voor het dagkenteken.

Afbeelding

weinig geslapen, blijft toch spannend maar uit eindelijk is het toch goed gekomen. Nu 3 week wachten voor het kenteken :evil:
Wel een leuke middag gehad was er nog nooit geweest en ik heb hele mooie en exclusieve automobielen gezien bij RDW in Groningen.
En de (automaat)koffie is daar best te doen (gratis). Keuring op zich koste € 100,10 alleen het wachten................. en dat vooral op het "nieuwe kenteken"

Afbeelding

Word vervolgd, Bert
Geen gezeik, iedereen rijk!

Terug naar “Who are U?”