Van Classic naar New

Stel je hier even voor.
oalehoes
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2018, 09:44

Van Classic naar New

11 nov 2018, 14:01

Hallo allemaal, aangezien ik nieuw ben op dit forum stel ik mij even voor. Ik ben Marcel uit Enschede en sindskort eigenaar van een zwarte mini cooper pepper uit 2003. In het verleden heb ik vele Classic mini’s gehad maar nu toch maar de overstap gemaakt naar een New mini ( zonder spijt overigens ). Meer comfort ruimte etc etc. Daarnaast vond ik ze gelijk al geweldig bij de introductie en heb ik hem ook gebruikt als onze trouwauto.

Ik ga het forum aandachtig volgen want ik wil mijn mini zeker uniek maken. Kan iemand mij vertellen waar ik tegen een goede prijs accessoires ( oa chroom ) kan halen?

Gr. Marcel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Van Classic naar New

11 nov 2018, 15:18

Marcel van harte welkom bij het NewMINIclub forum.

Binnen de club zijn er paar bedrijven die veel handelen in 2de hands artikelen. Check hiervoor op FB GeaR53 van Davy Koppen, www.MINIparts24.nl van Ronald Weel of http://www.autospenkelink.nl van Roy Spenkelink.

Hiernaast zijn er nog de diverse FB MINI groepen zoals "MINI Cooper & Onderdelen", "MINI stuff te koop - gezocht", "MINI Teilemarkt" etc etc

Succes met je zoektocht naar onderdelen,

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

Re: Van Classic naar New

11 nov 2018, 16:42

Welkom hier en veel plezier! 😎😎
RobertoH
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 mei 2018, 22:37

Re: Van Classic naar New

11 nov 2018, 21:03

Welkom hier Marcel. Veel plezier op het forum en veel veilige kilometers gewenst.

Gr. Roberto


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”