Voorstelrondje

Stel je hier even voor.
Jip
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2018, 09:59

Voorstelrondje

10 dec 2018, 16:15

Hallo, even kennismaken!
Ik ben Jip, 24 jaar en ik woon in Bussum. Pas recentelijk mijn rijbewijs gehaald (juli 2018), in een hele vette Mini One. Leukste lesauto ooit. Daarvoor altijd al stille Mini fan geweest, maar door het leren rijden in een Mini is mijn liefde voor dit mooie merk alleen maar gaan groeien.
Na het behalen van mijn rijbewijs merkte ik dat ik toch wel weer even omkeek bij elke Mini die voorbij reed... Dus vrij snel op zoek gegaan naar een eigen Mini, zodat mijn hart elke keer weer een sprongetje kan maken als ik de deur uit ga en hem tegemoet loop!
Dus sinds vorige maand trotse eigenaresse van een Mini Cooper Pepper uit 2007! Hij is mooi, maar niet af :wink:. De eerste dingen op mijn to-do list zijn verstralers, andere velgen en nieuwe speakers. Speakers kan ik zelf wel vervangen, maar verstralers en velgen? Geen idee... Mocht iemand tips hebben voor iemand in de buurt die me daarmee kan helpen, heel graag!
Leuk dat ik lid mag zijn van dit gezellige en ontzettend uitgebreide Mini forum, see you around!


Afbeelding
Gebruikersavatar
Jappo
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jan 2016, 07:22

Re: Voorstelrondje

10 dec 2018, 16:49

verstralers zijn niet moeilijker dan speakers... ze zijn ook rond en er zitten twee draadjes aan :lol:

welkom
Jip
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2018, 09:59

Re: Voorstelrondje

10 dec 2018, 17:29

Kijk, dat is informatie waar ik wat aan heb :lol:
Gebruikersavatar
Jappo
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jan 2016, 07:22

Re: Voorstelrondje

10 dec 2018, 20:34

Jip schreef:
10 dec 2018, 17:29
Kijk, dat is informatie waar ik wat aan heb :lol:
Dat effect heb ik vaker op vrouwen van jouw leeftijd, die weten niet goed wat ze aan me hebben :roll:

Terug naar “Who are U?”