Voorstellen vanuit Portugal

Stel je hier even voor.
RobPt
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Portugal
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 dec 2018, 20:34

Voorstellen vanuit Portugal

25 dec 2018, 18:28

Forumnaam RobPt. Niet zo moeilijk te ontleden: Rob is m'n naam en Pt staat voor Portugal omdat ik daar intussen al weer 14 jaar woon. Word in januari 71 (lichamelijk) maar geestelijk ben ik volgens mij nog steeds niet volwassen .......
In het begin van de 70'er jaren 2x een Mini 1000 gehad en daarna van alles en nog wat. Op dit moment als daily-ride een BMW 318d Touring (F31) en een Jaguar XK voor de lol. Voor het spelen in het terrein (en ook trektochten door Europa en Afrika) nog een Land Rover Defender 110 Td5 Hard Top ter beschikking. Verder nog een Harley Davidson Heritage Softail en een Yamaha XT1200ZE. Kortom ik kom niets tekort om me te verplaatsen.
Geregistreerd heb ik me op dit forum omdat ik voornemens ben om de BMW weg te doen. Het argument waarom ik die gekocht heb is helaas niet meer geldig én ....... ik wil van mijn diesel af!. En het zou maar zo een MINI kunnen worden. Vooralsnog heb ik deze op het oog: MINI John Cooper Works Automático full extras. Morgen (we hebben hier gelukkig maar één kerstdag!) ga ik er naar kijken en een proefrit maken uiteraard. Ik hoef er vice-versa maar 850 km voor te rijden dus .......... Één ding staat vast, als ik daadwerkelijk een MINI aanschaf zal het in ieder geval dit type / model zijn. De andere hoeven voor mij niet. Eisen die ik stel: max. 2 jaar oud; max. 20.000 km gelopen; automaat want dat roeren in de olie heeft niets met sportief rijden uit te staan maar is gewoon een stompzinnige bezigheid. Zelfs in de ultieme vorm van autosport, de F1, hebben ze zo'n 'play-station stuur' met drukknopjes!; kleur: volkomen onbelangrijk; dealer onderhouden. Overigens staan de Defender en de Jaguar XK ook op de nominatie om verkocht te worden.
Voorlopig was het dat. Indien ik inderdaad een MINI rijder word zal ik wat meer over mezelf vertellen maar nu zie ik daar de zin niet van in omdat ik wellicht geen blijvertje ben. In mijn profiel is nog iets meer te vinden.

Rob
Typefouten of grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens het verzenden van het bericht!

Terug naar “Who are U?”