Toch maar even voorstellen, wel zo beleefd:-)

Stel je hier even voor.
Minifreak1293
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 dec 2018, 15:42

Toch maar even voorstellen, wel zo beleefd:-)

31 dec 2018, 17:17

Goede avond,

Na al veel gebruik gemaakt te hebben van het forum is het wel zo netjes om me even voor te stellen en eventuele kennis te delen... dus hierbij... Ik ben Marthijn Rotteveel, 44 jaar en woonachtig in Julianadorp bij Den Helder. Je moet toch wat als je bij de marine werkt. Eigenlijk ben ik een fanatieke classic mini rijder (#minifreak1294 op instagram en miniprojects.nl op facebook). Als ik in de wintermaanden niet met de classic mag en wil rijden, koop ik altijd een 'winterauto'. Klein budget... even opknappen en zorgen dat hij in mei, als de classic weer los mag, in ieder geval statiegeld oplevert.... maar toen kwam vorig jaar.... de eerste R53 werd beschikbaar qua budget (okay okay.... niet helemaal maar als je het goed verkoopt thuis, kom je er mee weg :icon_top: ) Verkocht door het heerlijke geluid van die compressor! Lekker aan gesleuteld, veel van geleerd.... dus ook dit jaar weer een R53. Dit keer met alle opties, JCW origineel en slechts 140k op de teller.... Zo blij mee!!! Zal binnenkort wat foto's toevoegen. Plannen met deze R53;
- Koppeling vervangen
- Compressor onderhoud/ olie vervangen / waterpomp dan ook meteen
- Hele grote beurt
- Navigatie updaten.... wie oh wie heeft daar in de noordkop verstand van???
- ruitenwisser achter ontstoppen
- en heel veel TLC want dat verdient hij!!!

Ik hoop in de toekomst nog veel te kunnen opzoeken en leren van het forum..... en dat begint nu met het navigatie systeem, want dat is nog uit 2004 SOS
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Toch maar even voorstellen, wel zo beleefd:-)

31 dec 2018, 19:20

Van harte welkom Marthijn,

Fijn dat je de weg binnen het forum al weet te vinden, genoeg informatie en tips te vinden.
Voor wat betreft je navigatie moet je schijnbaar Luuk even een mailtje sturen, dat is de man die alles weet van
de MINI navigatie/updates: [email protected]

Benieuwd naar je foto's,

mvg. Milco Schroevers
Minifreak1293
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 dec 2018, 15:42

Re: Toch maar even voorstellen, wel zo beleefd:-)

01 jan 2019, 17:16

Ik ga meteen een mail sturen...thanks!

Terug naar “Who are U?”