Nieuw forum bezoeker ff voorstellen

Stel je hier even voor.
Sleutelaars
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: NO-Brabant
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2018, 21:58

Nieuw forum bezoeker ff voorstellen

31 dec 2018, 20:47

Hallo Allemaal,

Langs deze weg wil ik me even voorstellen.
Al jaren lang zijn we (ook vrouw lief) vervent cabrio rijders.
Dat virus heeft ons te pakken gekregen in 2002.
De kinderen waren inmiddels zo groot dat ze ons niet meer nodig hadden voor uitjes en wij het tijd vonden onze droom auto (Citroen DS) te gaan kopen. Zo gezegd zo gedaan, vinden we er een in het noorden van het land met een beetje werk.
Daar aangekomen raken we aan de praat met de verkoper en vraagt of ik al vaker aan DS heb gesleuteld. Nee was mijn antwoordt waarop de verkoper mij adviseerde geen DS te kopen, tegelijk komt hij met de oplossing en bied hij een Spitfire aan.
Na wat wikken en wegen uit eindelijk de deal gesloten. Blij toe want zo ben ik begonnen me van een houtworm om te toveren naar een metaalboy.
Aan de Spitfire heb ik lekker geknutseld en mooi project van gemaakt. Daarop volgend een TR3A gekocht en daar 8,5 jaar mee doende geweest van wrak tot bling bling.
Verdere vogelvlucht van de gereden cabrio`s 3 TR 6 en TR3A, Z3, Z4, Porsche 911 (996) en (997) en nu in restauratie Porsche 911 1977 Targa.
Naast de dagelijks VW passat. Nu dan een Mini JCW Cabrio welke mijn vrouw in merendeel gaat gebruiken.
Tot zover mijn voorstel rondje, hopelijk tot horens of tot ziens op een meeting.

Gr Hans.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2220
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Nieuw forum bezoeker ff voorstellen

01 jan 2019, 12:14

Welkom Hans en vrouw :wink:

Leuke voorstelling :icon_top:
Wij rijden ook al cabrio sinds 1996, maar niet in zoveel verschillende auto's.
Hadden oa een Triumph Stag waar we mee op vakantie gingen in de bergen, leuke tijd gehad.

Welke generatie New Mini hebben jullie?

Veel plezier hier en met de cabrio.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Nieuw forum bezoeker ff voorstellen

01 jan 2019, 13:39

Van harte welkom Hans op het NewMINIclub forum.

Ik zie dat je een mooie reeks cabrio's gereden hebt, gaaf :icon_top:
Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier met de huidige MINI cabrio.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum en tot 1 van de meetings.
Houd de eventkalender in de gaten, staan al diverse ritten op de planning. Richting eind januari worden hier en op onze Facebook pagina de geplande events aangekondigd. 12 Januari wordt er bij Ekris Veenendaal een JCW experience center geopend waar we ook de event kalender voor 2019 presenteren: viewtopic.php?f=151&t=43740&p=949719#p949719

Mvg. Milco
Sleutelaars
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: NO-Brabant
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2018, 21:58

Re: Nieuw forum bezoeker ff voorstellen

02 jan 2019, 20:39

Dank voor het welkom,

Betreft een 2009 JCW.
tomadje
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2019, 21:14

Re: Nieuw forum bezoeker ff voorstellen

02 jan 2019, 21:28

Hallo,

Onze dochter is sinds een paar dagen in het bezit van een Mini R50.

Omdat ik zelf ook helemaal mini gek ben en ik nog altijd spijt heb dat ik de mijne ooit heb weggedaan vind ik het nu leuk om lid te zijn van dit forum. AfbeeldingAfbeelding

Op de foto mijn oude Mini en de Mini van mijn dochter

Groeten,
Ton


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”