Even voorstellen

Stel je hier even voor.
niekvos
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 dec 2018, 14:30

Even voorstellen

06 jan 2019, 22:30

Hallo mede Mini fans! Ik ben Niek, 19 jaar en woon in Assen. Vanaf vrij jonge leeftijd (13/14 jaar) wilde ik al heel graag een Mini Cooper hebben. Nu 6 jaar later is het eindelijk zo ver, mijn eerste echte Mini! Een Mini Cooper Chili R50 uit 2002 in de kleurstelling blauw/wit met half leren interieur. Ik heb er al een zwarte grille in gezet, maar er staan natuurlijk nog een paar wensen op het lijstje wat betreft aanpassingen. O.a. led verlichting in de koplampen, een setje glans zwarte verstralers, speakers (die er nu in zitten zijn aan het einde) een drie spaaks stuur en zwarte koplamp lijsten. Als iemand van jullie nog wat ter overname heeft liggen hoor ik het graag natuurlijk. Ik hoop dat jullie nu wat meer over mij weten! (Bijgevoegde foto is nog een foto van voor de andere grille)
Afbeelding
ha
harmless85

Re: Even voorstellen

07 jan 2019, 13:21

hoi niek welkom hier !
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

07 jan 2019, 14:36

Van harte welkom Niek op het NewMINIforum.
Mooi dat je wens voor een MINI is gerealiseerd en er zijn genoeg indeeen hier op te doen en informatie te vinden.
Er zijn binnen de club ook wat demontage bedrijven die genoeg 2de hands MINI onderdelen hebben zoals Daveke (GeaR53) en MINIparts24.

Succes met modden,

Gr. Milco

Terug naar “Who are U?”