Eerste auto

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Jarrick.m
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2019, 20:00

Eerste auto

06 jan 2019, 23:49

Hallo mede mini-liefhebbers

Ik stel me graag eventjes voor. Ik ben Jarrick, 18 jaar en ben sinds kort de trotse bezitter van een mini cooper S R56. En net in verband hiermee heb ik een vraagje, ik heb hier al eens wat rondgeneusd, maar heb hier nog niet echt een duidelijk antwoord op gevonden. Mijn mini heeft dus gewoon de standaard radio zonder bluetooth ( de grijze variant met de "menu"-knop) nu vind ik het vrij storend dat ik als gps of dergelijke altijd mijn gsm moet gerbuiken. Nu is mijn vraag alsvolgt: heeft iemand van jullie ervaring met het vervangen van deze radio naar eventueel een aftermarket model met gps en dergelijke. Ik hoop dat iemand me hierop een antwoord kan geven aangezien alle aftermarket versie's die ik al gezien heb, niet geschikt te lijken voor mijn model.

alvast bedankt !
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Eerste auto

07 jan 2019, 14:40

Jarrick,

van harte welkom op het NewMINIclub forum.
Voor wat betreft je vraag, er zijn wel leden geweest die de radio vervangen hebben voor zo'n android variant (op de plek van je grote centrale kilometer teller)erin waar je meteen apps/navigatie tot je beschikking krijgt. Even de zoekfunctie gebruiken binnen de 2de generatie Topic, waarschijnlijk ergens bij "interieur en audio".

Gr. Milco
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: Eerste auto

07 jan 2019, 20:46

Moet wel zeggen van aftermarkt spul dat het veel minder mooi is. Komt allemaal wat goedkoper over.. maar het is wel goed en duidelijk en je wagen wordt er een stuk modern van.
Gebruikersavatar
Jappo
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jan 2016, 07:22

Re: Eerste auto

08 jan 2019, 09:22

Ik heb een pioneer set er in gezet en dat is een mega update. Ik heb er nog elke dag plezier van.
viewtopic.php?f=3&t=43651

Terug naar “Who are U?”