Nice to meet you

Stel je hier even voor.
barttigges
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jan 2019, 19:22

Nice to meet you

20 jan 2019, 16:57

Hi,

Bart hier, sinds begin dit jaar een Mini Clubman uit 2013 in Ice Blue er bij gekocht.
We hebben deze auto naast een BMW F11 uit 2011.

De planning is om wel een aantal retrofits door te voeren. Gelukkig heb ik hier flink wat ervaring mee. Ook onze BMW heeft de nodige ge-retrofitte opties.

Sowieso staat op de planning om er PDC en Xenon in te bouwen, en ik loop te spelen met de plannen om de handmatige airco om te bouwen naar digitale airco.

Afbeelding

Op de foto op 16 inch zwarte wintervelgen, voor de zomer liggen er 17 inch ORANJE velgen bij.
Hierbij zullen nog de nodige oranje accenten aan de auto toegevoegd gaan worden (spiegelkappen en waarschijnlijk wat striping)

Eindresultaat zal dan enigzinds hier op lijken, maar dan dus ook nog met oranje velgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Nice to meet you

20 jan 2019, 20:48

Van harte welkom Bart op het NewMINIclub forum.

Je gaat voor het "GULF" thema, mooi, past goed bij deze kleur. Ik heb afgelopen zomer een R55 Clubman Hampton aangeschaft en wat dan aan gaat heb ik dezelfde wensen, wil ook nog PDC inbouwen en Xenon.
Voor wat betreft Xenon zit ik te denken aan een aftermarket setje, dan heb je de zwarte Xenon maar dan met 25W lamp, dan heb je schijnbaar ook de reiniging niet nodig: www.bmw-faba.de/onlineshop/mini/nachrue ... 57-r58-r59

Wil je vwb PDC voor de originele gaan of een universeel setje?

In ieder geval goede ideeën :icon_top:

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco
barttigges
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jan 2019, 19:22

Re: Nice to meet you

21 jan 2019, 21:45

Hi Milco,

Inderdaad een GULF of GT-40 thema ;)

Zowel de xenon als de PDC worden de OEM oplossingen. Aftermarket spul komt er bij mij niet op/in.

Vooral de xenon gaat nog wel even een klus worden met de hoogtesensoren, maar dan leer ik de auto weer een stuk beter kennen ;)
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Nice to meet you

15 mar 2019, 11:56

barttigges schreef:
21 jan 2019, 21:45
Hi Milco,

Inderdaad een GULF of GT-40 thema ;)

Zowel de xenon als de PDC worden de OEM oplossingen. Aftermarket spul komt er bij mij niet op/in.

Vooral de xenon gaat nog wel even een klus worden met de hoogtesensoren, maar dan leer ik de auto weer een stuk beter kennen ;)
Hoi Bart. De link die Milco heeft gestuurd zijn de originele retrofit xenon koplampen van MINI, en geen aftermarket spul. Ik heb deze zelf ook geplaatst en laten programmeren. Heb bij mijn topic, pagina 3 en 5, hier e.e.a. over opgeschreven. viewtopic.php?f=3&t=41045&start=30
Groeten,
Maurice
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”