Na lange tijd weer een MINI !!!

Stel je hier even voor.
ROBREM0905
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2019, 15:10

Na lange tijd weer een MINI !!!

03 mar 2019, 16:37

Mijn naam is Rob Remmerswaal en ik woon in Wezup - Drenthe. Sinds anderhalve week ben ik in het bezit van een MINI Cooper S Clubman van 2008 in Chili uitvoering. Het is dus een R55 met N14 motorblok.

De auto had bij aanschaf 95.000 km op de teller en het blok klinkt heel gezond. Ik weet dat deze MINI door de vorige eigenaresse de afgelopen 6 jaar heel goed is onderhouden en netjes op tijd al het benodige onderhoud heeft gekregen. Ook de eerste jaren heeft de MINI netjes al het voorgeschreven onderhoud gekregen. De Cooper S verkeert zowel binnen als buiten in smetteloze staat en heeft zelfs nog niet één parkeerdeukje.

Met inmiddels zo'n 400 pretkilometers verder kan ik constateren dat deze Cooper S helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Van mijn MGB GT van 1971 had ik met enige pijn in het hart afscheid genomen maar de MINI heeft de MG heel snel doen vergeten.

In het grijze verleden heeft mij vrouw Carla zo'n 11 jaar met haar toen nieuw gekochte MINI Red Hot gereden en daarvoor zo'n anderhalf jaar meet een half automaal MINI. Die laatste was echt niet vooruit te branden. De Red Hot was een heerlijke auto maar had na zo'n 11 jaar behoorlijk last van het roestmonster. We hebben hem destijds verkocht aan Ben van Leeuwen in Aarlanderveen die de Red Hot een tweede leven heeft kunnen geven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Na lange tijd weer een MINI !!!

03 mar 2019, 21:44

Welkom Rob,

Mooie Clubman :icon_top: Ik heb zelf afgelopen een R55 Cooper Clubman Hampton aan geschaft maar ben heel tevreden met de Clubman. Een praktische auto die ook nog steeds lekker door de bochten stuurt. Zo'n S doet daar dan nog een schepje plezier boven op :wink: .

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst.

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”