Ook nieuw hier

Stel je hier even voor.
atheunis
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 mar 2019, 18:52

Ook nieuw hier

15 mar 2019, 15:30

Hoihoi, ik had me al even voorgesteld bij de eerste vraag die ik stelde, maar doe het voor de kunst ook even op het plekje waar het thuis hoort.
Ik ben Annemarie en kom uit Weert in Noord Limburg. Ik ben voor het eerst van mijn leven vreemd gegaan. Ik ben nl. al ruim 25 jaar kever (oldschool)fanaat. Rijd ze en klus zoveel mogelijk zelf. Ben er nu zelfs eentje bodyoff aan het halen en plaatwerk aan het vervangen. Momenteel heb ik een cabrio uit 1976. Aangezien ik in de garage die ander aan het restaureren/ opknappen ben kon de cabrio even niet in zijn vaste slaapplek verblijven en heeft de afgelopen weken buiten gestaan. Ik werd erg droevig van de sluipende klachten die ontstonden en ik heb met spoed besloten dat het beestje gewoon van oktober t/m maart lekker binnen moet blijven. Ik wilde een andere, modernere auto, maar geen grijze muis en een beetje stoer type. Lang getwijfeld maar na tig reviews gelezen te hebben en auto's vergeleken te hebben, gaan zoeken naar een mini van rond de 15 jaar. (dan kan ze nl. voordelig op de zaak gereden worden :icon_top: ).
Zo uitgekomen bij een BOVAG-garage bij een mini uit 2004, zwart, met wit dakje en half leren interieur (zwart rood) met veel opties.
Echt ik vind het een heeeeel leuk autootje. Eraan prutsen is iets moeilijker dan bij een kever die meer plug & play is en bovendien is er moeilijker aan onderdelen te komen, zonder dure tussenleverancier.
Maar mag de pret niet drukken :))
Ik ben veel op dit forum te vinden, heel leuk en interessant!! :rijden :dansen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Ook nieuw hier

15 mar 2019, 23:17

Nogmaals van harte welkom Annemarie.
Mocht je opzoek zijn naar onderdelen dan is davy Koppen van GeaR53 wel een goede optie voor je als je opzoek bent naar 2de hands onderdelen: https://www.facebook.com/MINIGeaR53/

Terug naar “Who are U?”