Even voorstellen

Stel je hier even voor.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Even voorstellen

24 mar 2019, 20:19

Welkom en gefeliciteerd met je prachtige Mini.
Ziet er een mooie uitvoering uit.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

25 mar 2019, 21:30

Van harte welkom op het NewMINIclub forum en alvast veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco
RSR
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 249
Lid geworden op: 21 jun 2017, 17:03

Re: Even voorstellen

28 mar 2019, 19:24

Bekende auto, heb ik ook nog even contact over gehad met de verkoper. Mooie lage kilometerstand en mooie kleurencombi (vind ik dan) Hij wilde de auto afleveren met Michelin Exalto gebruikt. Ik had daar geen trek in en hij wilde geen PS4 of PSS banden monteren. Hij stelde eerst voor de zomer door te rijden op de winterbanden.

Gr Ron
Gebruikersavatar
mrsparklingsilver
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 feb 2019, 15:50

Re: Even voorstellen

22 mei 2019, 13:16

Godnondeju dikke Cooper S! Wat een goed interieur heb je, met precies de goede opties (allemaal?). Die kleur van je stoelen is echt top i.c.m. je carrosserie.

Heerlijk ook als je hem al met JCW bumpers kan kopen, eigenlijk iedereen hier wil dat wel maar voor velen is het het geld niet waard om .1 een hele kit te kopen en .2 de boel te laten spuiten.

Je kan overwegen om een chrome delete te (laten) doen. Wordt al je chrome hoogglans zwart gewrapt, geeft de auto een hele moderne look zonder dat het een permanente aanpassing is. Als dit je wat lijkt moet je bij Sebas van der Geest zijn.

Terug naar “Who are U?”